۱۳۸۹ دی ۲۴, جمعه

آهای امام مضاعف!محض خنده هم که شده بیا یه تسلیت بگو،زشته!میفهمی؟

برادران اغتشاش گر افغانی
در راستای اینکه جنبش تغییر فاز داده و به قول یارو گفتنی خواسته های ما هم تغییر کرده و کلاً همه چی آرومه ،من چه قدر....تُف به این زندگی....!تصمیم گرفتیم به جای شعار روزهای اول که میگفتیم برادر شهیدم رای تو پس میگیرم بگویم هموطن شهیدم دیگه یه تسلیت رو از این مضاعف میگیرم!و در همین راستا بر آن شدم تا نامه ای سرگشاد بنویسم و بگویم بکوبید بر فرق سر مجتبی و پدرش!
سلام امام مضاعف،خوب هستی دماغت چاقه روزگار به کامه؟حال مجتبی خوبه؟تو هم شنیدی همین بقل گوشمون، افغانستان رو میگم، چون جلوی انتقال گاز رو یکی دیگه گرفته اونا هم عکس تو رو آتیش زدن! و کلی فحشت دادن اعصاب خودت رو خط خطی نکن منم موافقم یکی نیست بگه مضاعف چه ربطی داره به شقیقه؟اینها عوامل فتنه بودند از همون سر فتنه خط میگرفتن همون موسوی رو میگم همون که به خاطر اینکه اذهان عمومی رو تشویش کنه زودتر از تو به مردم به خاطر اینکه سقوط کردند تسلیت گفت!حالا انگار چی شده یه 70 80 نفر ترکیدن یه 20 30 نفرم زخمی شدن دیگه!ما دوران امام راحل بیشتر از اینا کشته دادیم!تازشم به قول خودت ""اگر عکس ما را پاره کردند اگر به ما توهین کردند بزنید خار و مادرشان را یکی کنید ایییه ایییه اییییه!""ببخشید اشتباه شد این مال مواقعی بود که مردم تو خیابون بودند داشتم میگفتم به قول خودت "من عقل ناقصی دارم بدن ناقصی دارم و لی با همین بدن ناقصم تیکه تیکتون میکنم اگه نرید خووونه ایییییه اییییییههه اییییی!!ای بابا آهان یادم افتاد میگفتی::"""اگر حرفی زدید و دیدید که این خواننده ها و رقاصه های خاک بر سر هم از شما حمایت کردند بدانید که ر....ده اید!""چرا فکر بد میکنی؟ منظورم این بود که بدانید که راه را اشتباه پیموده اید!راستی چرا گریه نکردی؟؟؟بی خیال!داشتم میگفتم، اول گفتم از مضاعف این پدر مهربان که چند سالی میشود مادر آزادی را ....آره!(اگه تونستی خودت یه کلمه با ادبی پیدا کنی!ای منحرف!) بعییده که یه تسلیت خشک خالی هم نگه!اونم آدمی که  بابت مردن عمه سید حسن نصرالله هم تسلیت میگه این قدر بلا نسبت گاو باشه که یه تسلیت نگه ولی تازه فهمیدم که ما مو میبینیم و اون پیچش مو و تو کلاً نوک دماغت را! و این شد که فهمیدم وقتی خواننده گروه مبتذل کیوسک ( آ.ص ) هم به مردم تسلیت میگه پس حتماً این سران فتنه و اون فوتبالیستها و کلاً همه این مبتذل ها و اوووه اووووه داشت یادم میرفت این آقای کریس دی برگ هم غلط میکنه با آمریکا که تسلیت میگن اصلاً تو خوبی!!!اصلاً  بی خیال تسلیت این رای ما رو ندیدی؟

هیچ نظری موجود نیست: