۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

هر ایرانی یک رسانه ،هر رسانه کلی اعلامیه،گور بابای رایانه،بچسب به مردمی از جنس یارانه!

 تٌف به قبر پدر کسی که نخواهد ما با هم یکی شویم
به روح اجداد  تک تکتون! من منتقد میر حسین و کروبی نازنین، این روزها که در فیس بوووووق و بالاترین میایم ییهو حالی به حالی میشوم و احساس انقلابی پیدا میکنم و فریاد میزنم یا حسین ، میرحسین!حتی از شما چه پنهون چند تا فحش خار و مادر در حد مادر ننه هم میدم که با همکاری شدید پدر بزرگوار مواجه میشم!که به امام راحل و دوران طلایی ...(هیچی بی خیال ،وژدانن الان موقع این حرفا نیست کروبی و میر حسین رووو عشقه)..ولی وژدانن خودمونیما قربون شکل ماه تک تک تون برم من که میدونم بچه های بالاترین چه لینک ببینن چه نبینن بازم  25 بهمن جون بر کف ،سنگ بر دست(در صورت نیاز!)به خیابون میان و باز هم در کنار خودم میبینمتون و یکی هست که باهاش همصدا بشم و حنجره خودم رو جر بدم که شاید اون مضاعف بشنوه!ولی آیا عباس آقا بقال سر گذر ما که هشتش گرو نهشه! هم توجیه شده؟کسی به اونم گفته 25 چه خبره؟کسی اگر گفته تونسته این پیرمرد رو راضی بکنه که قبول کنه کار درست اینه که عینهو خدا بیامرز بروسلی باید 25 جفت پا بره!....ها چیه میخوای تبلیغ خشونت کنی!عمراً بزارم!باید جفت پا بره وسط میدووون آزادی و پرچم سبز رو یه بار دیگه بالا بگیره!کسی تونسته به این بنده خدا بگه که بابا جون خواسته های ما با هم یکیه!حالا وژدانن هم یکی هست؟؟؟نکنه ما یادمون رفته بود بقیه رو؟ها؟
قربون شکل ماه تک تکتون برم من که میدونم شما نازنین ها رو بار دیگه کنار خودم میبینم و مثه دفعه های قبل یادمون میره تا همین دیروز داشتیم یقه همدیگه رو جر میدادیم که تو بیخود میکنی به اعتقاد من توهین میکنی و من میگفتم تو بیخود میکنی اصلاً اعتقاد داری! وییهو من رو که از بیخ بُن بی اعتقادم میبینی که دارم سینه میزنم میگم یا حسین!یا اون یکی برادر که اگه یه فحش مادر ننه ای به امام راحل نده روزش شب نمیشه عکس امام رو گرفته بالا که" میزان رای ملت است!".. و ییهو اون ور تر اصلاً من عاشق کارهای نیک آهنگ و رفقایم که منتقد پایه ثابت میرحسین و کروبی هستیم رو میبینی که تا همین دیروز داشتیم خودمون رو جر میدادیم که ای بابا این دو تا از خود نظام هستن و امروز میبینی که داریم حنجره خودمون رو پاره میکنیم و میگیم کروبی بازداشت بشه ایران قیامت میشه!یا جسین میر حسین!....میبینی قربون روح ماهت! برم ...ما یاد گرفتیم یک صدا بشیم ولی یه مشکل کوچوولووو داریم اونم اینه که باید یاد بگیریم بقیه رو هم برداریم 25 بیاریم و از اونها نخواهیم که با ما یک صدا بشن اصلاً خودمون با اونا یک صدا میشیم!تو این یک سال خورده ای خیلی گیر دادیم به اونا که نیومدن مخصوصاً رفقای پایین!ولی تا حالا فکر کردیم که کِی ما به خاطر اونا شعار دادیم که اونا هم بیان به خاطر ما شعار بدن!ما انقدر حواسمون به رای دزدیده شدمون رفته بوود که یادمون رفت خیلی وقته این مادر ننه های کودتا چی !نون رو از سر سفره اینا بردن!رای کیلو چنده بابا کارگر بنده خدا نون میخواد رای به چه دردش میخوره!
حالا از ما گفتن بود چند روزی وقت داریم تا بتونیم این اشتباه رو جبران کنیم بیاید این بار فضای مجازی رو با دیوارای کوچه اشتباه نگیریم و هی روش شعار ننویسیم بیاییم از اینجا برای همفکری استفاده کنیم که تو دنیای واقعی چه کنیم!بیاید یه همفکری کنیم که چه جوری میشه با طبقه پایین همصدا شد نه اینکه چه جوری همصداشون کنیم؟!مگه زوره؟اونم بچه پایین که سرش بره زیر بار حرف زوور نمیره!بیا این بار جای لینک داغ کردن و نوشتن روی دیوار ملت در فیس بووووق!یه اعلامیه تر و تمیز بچسبوون در خونه ملت !فقط بیا روش ننویسیم راهپمایی میکنیم که رای پس بگیریم !که یارو بگه گووور بابای خودت و اون رای ت!ننویس برای آزادی که یارو بگه شییکم گشنه بچه من رو آزادی سیر نمیکنه !بیا این بار چیزی بگیم که خواسته های اونها هم باشه!این بار از فقر بگو از پدری بگو که پول خریدن دو تیکه گوشت رو نداشت..افتاد؟

۱ نظر:

Shohab گفت...

Marg rejim eslami fra resideh
Marg bar khamenei fased