۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

46$:آق مهندس و شیخ شجاع ، نظرتون در مورد یه راهپیمایی در حمایت از شهیدامون چیه؟ها؟

 پایان شب سیه،خشتک پاره مضاعف هست!
امروز که دیدم این موجودات  سبک مغز بعد از رای دزدی افتادن به جان شهیدان ما و شهید دزدی میکنن!با خودمون گفتیم اگر همون سال پیش زده بودیم خار و مادرشان را به هم پیوند داده بودیم این مادر ننه ها امروز این شیرین کاری ها را نمیکردن!پس در همین راستا کلاً ادبیات نوشتن خودمان را هم تغییر دادیم و از همین جا اخطار میدهیم که اگر احساس عصبانیت کنیم ییهو دیدی حالی به حالی شدیم و شلوار نظام را هم در راستای حرکات انقلابی کشیدیم پایین!آدمه دیگه هر کسی یه حدی داره ما هم در همین حد تحمل کردیم و هی گفتیم ادب مرد به از دولت اوست!اصلاً اگر خدا بیامرز عیسی مسیح نازنین هم این روزها در بین ما بود میگفت همان طور که گفتم راه های رسیدن به خدا زیاد است، ولی اگر شما با یک بسیجی مواجه شدید و به شما سیلی زد رویتان را برگر دانید و بگذارید دوباره آن ور هم بزند اما.....اما! از آنجا که این موجودات از نعمت  شرف بی بهره هستند و زمانی که آن دنیا شرف تقسیم میکردن اینها در صف پدر بودند! وقتی خواستن ضربه  دوم را بزنند باز هم شما مردانگی کنید و روی برگردانید و در لحظه آخر با یک جاخالی آن مادر ننه را غافل گیر کرده و با یک جفت پای حساب شده در چیزش !نسل این موجود را منقرض کنید!چیز میتونه سر هم باشه!حالا بسته به شرایط  ییهو دیدی .....!ای بی تربیت!ولی اگر زدی یک جوری  بزن که زنده بماند که یک وقت این جبهه مشارکت ناراحت نشود ولی محکم بزن که نسلش برای همیشه همین جا متوقف بشود!
البته بحث های زیادی در باب این حدیث میباشد که از آنجا که مراجع عظما این حلقه های گمشده نظریه داروین!این روزها خبر مرگشان روزه سکوت گرفتند و رفته اند پیش اجدادشون در جنگلهای می سی سی پی!  و( آدمش را میخواهم که بیاد بگه به مراجع توهین نکن تا در راستای فاز جدید جنبش  با پای راستم ببرمش در دست به آب و همان جا خشتکش را سرش پاپیون کنم!) خودم این حدیث بالا را تحلیل میکنم و تحلیلش را مکتوب میکنم در ....چیز! امام مضاعف ،برای شادی ارواح شهدای این روزها!این چیز میتونه چشم  مضاعف باشه!ولی خدایی اونی که اول به فکرت رسید مایه طنزش هم بیشتر هم کیفش بیشتر!
این حدیث، اول میگوید اگر کسی شما را زد که این برمیگردد به دزدی این با پدر ها!(حیف واژه بی پدر که به این با پدر ها گفته شود!) کاری نکنید! فقط رویتان را برگردانید خوب ما هم رویمان را برگردانیدیم اون وری و خیلی ساکت و مهربان رفتیم راهپیمایی...!
در مرحله دوم میگوید اگر دوباره خواست بزند اول چیزی نگویید و ییهو جاخالی بدهید! این قسمت برمیگردد به امروز صبح که این با پدر ها!!! جسم شهیدمان را دزدیدن  و ما هم خوب حالا به هر دلیلی جاخالی دادیم و گذاشتیم بدزدند ببرند !اصلاً بردند که بردند خر حمالی های تشییع جنازه مال آنها تازه جسم شهیدمان هم یه کولی مجانی از این با پدر ها گرفت!مهم رووح شهیدمان هست که در دست ما هست و آماده تشییع جنازه!
اینجا وارد مرحله آخر میشویم که میگوید بعد جاخالی بزنید در ....!خوب ما از آنجا که در حال حاضر با توجه به شواهد 25 بهمن بشکه انرژی هستیم و آماده ترکیدن!و حسابی هم با تظاهراتی که بر بدن زدیم توپ تووپ هستیم آماده هستیم تا این بار بگوییم به این مادر ننه ها که این شهید مال چه کسی بود! وفرق یک انقلابی با یک بسیجی را در آنجایشان فر وکنیم و از آنجا که این روزها محبووبیت منهدس و شیخ شجاع به صورت خفن ناک صعوودی ییهو رفت بالا امیدواریم در ادامه حرکت این محبوبیت به کوری چشم امام مضاعف بزند لایه اووزوون را هم جر بدهد و همین جوری برود بالا!
پس یا مهندس موسوی یا شیخ شجاع یا سید خندان که این روزها ساکتی ولی هنوزم دوست داشتنی و تو دل برو هستی!و آهای آقای خوووووسه! ای نخودی بازی که دیگه نه ما بازی میدهیمت نه آنها  و شدی پدر خوانده بی خانواده !....جان عزیزتان حالا که ما به قول اونا گفتنی بعد یک سال به مرامتان در 25 لبیک گفتیم بیاید شما هم دوباره یه ندایی بدهیید تا ما هم یه لبیک مشتی تر بگوییم تا جیگرتان حال بیاید!که این روزها خوش هستیم به خوشیییتان ای جیگر طلاها!

۱ نظر:

mojtaba hojatoleslami گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.