۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه

بعد از مشاهده این لینک بر شما واجب هست تا یک اسفند اطلاع رسانی کنی.


تُف به قبر پدر هر کسی که باز هم بچه های گل ما را بسیجی معرفی کند
و همانا ما امروز در یک حرکت انقلابی تونسی مصری،شدیم مخلص بچه های انقلابی چه سبز چه مصری چه عرب چه عجم اصلاً کی گفته ما با عرب ها مشکل داشتیم من خودم به شخصه نوکر همه  عرب های انقلابی در دنیا هستم!که به ما یاد دادند! پرواز را به خاطر بسپار ... پرنده مــــردنی ست!حالا چه ربطی داشت خودم هم نمیدونم ولی در راستای فاز جدید جنبش که همانا پاپیون کردن خشتک مضاعف بر سرش میباشد!ما تصمیم گرفتیم مثه بچه آدم دست به کار بشویم و برویم برای اطلاع رسانی و در همین راستا ....اصلاً دیرم شده میخوام برم اعلامیه پخش کنم!یک شنبه میبینمتوون عزیزان دل برادر..قرررربوووووون همتووون یادتون باشه که پرواز را به خاطر بسپارید چون پرنده مردنی هست!حالا گیر نده ربطش چیه!ولی فحش گذاشتم برای عمه کسی که پس فردا اگر دما رفتیم پیش رفقا بگوید این دلقک جان هم بسیجی بود!

هیچ نظری موجود نیست: