۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

38$:مهندس جان، جمعه آخر رمضان این هفته است‌ها، جمعه دیگه عید فِطره!




این روزها که از یک طرف کروبی ملقب به شیخ شجاع که خانه اش در محاصره افرادی ست که باعث لرزیدن جسد شعبان بی مخ در گور شده‌اند! و شیخ قصه ما گیر داده که آقا جان من در راهپمایی قدس شرکت می‌کنم!(نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر!) و از آن طرف ممد آقا خاتمی مردی که خیلی‌ها مشکل‌شان با این بنده خدا نداشتن شجاعت سیاسی بود! دعوت می‌کند از مردم!آدم کم کم نگران میشه نکنه مهندس موسوی جمعه آخر ماه رمضان را اشتباه گرفته که بیانیه‌ای نمی‌دهد!
مهندس جان، می‌دانم که به صلاح جنبش نیست اما خواستم بگویم این جمعه که فردا می‌آید، همان جمعه هست که  امام راحل  اسمش را گذاشت روز قدس و یک سری ضد انقلاب اسمش را کردند روز ایران! همان روزی که در آستانه اولين سالگردش فرمود: «روز قدس روزي است كه بايد تمام مستضعفين را از چنگال مستكبرين بيرون بياوريم. روزي است كه بايد جامعه مسلمين همه اظهار وجود بكنند و هشدار بدهند به ابرقدرتها و به اين تفاله‌هايي كه مانده است از آنها ـ چه در ايران و چه در ساير جاها.»
حالا اگر از بحث‌های حاشیه‌ای که امروز فایده‌ای ندارد(این یکی وژدانی ندارد!) مثه "ادب مرد به از دولت اوست" بگذریم! باید بگویم مهندس جان این جوری که بوش میاد روی ما رو که زمین انداختی و هر چی گفتیم به روی خودت نمیاری که فردا جمعه آخر ماه رمضان است و نه هفته دیگه! و دریغ از یک اعلام حضور یا حداقل دعوت به حضور! البته ما که کلاً حتی اگه لیوان خالی باشه. نیمه پری هم برای دیدن نباشه میگیم به به چه لیوان قشنگی! و در راستای همین طرز تفکر حرف‌های شیخ شجاع که کم مانده با تانک به خانه‌اش حمله کنند را شنیدیم که که گفت توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد، روز قدس بدون من جنبش ما  دیگر معنا ندارد! (یک چیزی تو همین مایه‌ها گفته!) و سکوت شما را هم به عنوان رضایت گرفتیم! و فردا می‌رویم و اون قدر هم مرام داریم که حتی اگر سکوتت را نشکستی به قول یارو گفتنی به حرمت نجابتت رسانه شویم و به روی خودمان نیاریم که سکوت کردی و باز هم بگوییم یا حسین میر حسین!

ولی خواستم بگویم این یک ذره دو دستگی که بین رفقایی که هنوز احساس می‌کنند ما نفس می‌کشیم و هستیم بر سر آمدن به راهپیمایی  پیش آمده با یک بیانیه تمام می‌شود، من و رفقا را نبین هر چی می‌گویی باز کار خودمون را می‌کنیم خیلی از رفقا بدون اجازه بزرگترها هیچ کاری نمی‌کنند!

هیچ نظری موجود نیست: