۱۳۸۹ شهریور ۲۶, جمعه

41$:از هتک حرمت قرآن تا هتک حرمت پرچم دشمن




امروز «شبِه مردم» غیور همیشه ساندیس به دست ایران بار دیگر با حضور در صحنه و اعلام انزجار از آمریکای استعمارگر و اسراییل جهان‌خوار و انگلیس اشغال‌گر!!! با حضور خود در صحنه (ضلع غربی میدون انقلاب تا ضلع شرقی و اطراف!) و آتیش زدن پرچم آمریکا و اسراییل و انگلیس و احتمالا محض احتیاط جزغاله کردن یک نقشه جهان! ثابت کردند که مثه همیشه از هیچ جای دنیا خبر ندارند! و یکی نیست به این‌ها بگه برادر و خواهر من، تری جونز آتیش پاره اولا آمریکایی بود نه اسراییلی، دوما همین اوباما و رفقای جهان‌خوارش با چهار کلام حرف حساب و بدون دخالت هر گونه چماق و گاز اشک آور پشیمونش کردند! می‌فهمی؟
این روزها که این آقای کشیش تری وربِپری جونز اسرائیلی وابسته به سازمان جاسوسی سیا  و دست نشانده استعمار پیر که خودش می‌گوید در کلیسایی در فلوریدا داشته مگس می‌پرونده که یهو یه چیزی پروند و تا به خودش اومد دید 8000 نفر افتادن پشت سرش تو فیس بوق می‌گن :«ایول ایول! داش تری رو ایول!» تازه فهمید چه تِری زده!البته ما ملت غیور می‌دانیم که ایشان یک قصر بزرگ به ارزش یک میلیادر دلار در فلسطین اشغالی از پول همین بچه های گشنه غزه ساخته! و البته این کشیش یهودی!!! دیگر در صدر اخبار نیست! البته مگر ما مرده‌ایم که بزاریم این بحران بخوابد، پس دوباره می‌بریمش صدر اخبار و می‌گوییم تو هنوز داغی پدر جان (این پدر با اون پدر مقدس فرق می‌کنه، ایشون به حکم امام راحل خلع کلاه شده اند!اسنادش هم موجوده!) نمی‌فهی پدر من، قرآن رو آتیش زدی یادت نمیاد!!
و از اونجا که ما کلا خیلی مردم با فرهنگی هستیم و از همون منشور کوروش و کارت بسیج فعال کوروش کبیر و چفیه و هدبند لبیک یا مضاعفش (هدبند هم به زودی می‌ذارند، نگران نباشید!) هم معلوم هست! و در نتیجه ایران خیلی هم بدون اسلام مخصوصا از نوع آخوندی‌اش بده و اصلا کوروش خر کیه! ها چی شد؟ نتیجه گرفتیم که سوزاندن کتاب نشانه بربریت می‌باشد! دیگه چه برسد به قرآن کتاب مقدس مسلمین جهان...اصلا از همان دوران که اعراب به کشور ما حمله کردند و همه کتاب‌های ما را آتیش زدند ما فهمیدیم که این کبوتر صلح بر فراز کشور ما پرواز کرده ولی بی‌انصاف شاخه زیتونش که به ما نرسید هیچ! محض خنده یک خراب‌کاری هم بر سر ما کرد و کوچ کرد به سمت غرب وحشی! و ما ماندیم و کلی کتاب سوخته و فرهنگی جزغاله!
و این‌جا بود که گفتیم به حرمت این سال‌ها بگوییم آهای امام مضاعف ای مهربان پدر! ای زیبا رو! ای ریش قشنگ! ای مجتبی پدر! ای متمدن! ای دشمن‌ستیز! اگر در قرن 21 سوزاندن کتاب نشانه بربریت هست که هست (بر منکرش لعنت!)، اگر قرآن کتاب مقدس مسلمانان هست که هست (بر چشم بد لعنت..)، خوب قشنگ! پرچم کشور هم چیز مقدسی است! (آقای کرکس‌مداری اگر هنوز داری می‌خونی اول سلام، دوم منظورم جریان فتنه و عوض کردن رنگ سبز به آبی پرچم خودمان نیست داغ نکن برادر!)... عزیز من سوزاندن هر چیزی در قرن 21 نشانه بربریت هست! همون‌جور که پرچم کشور آمریکا برای مردم وطن‌پرستش مقدس هست! و سوزاندن این پرچم در قرن20-21 نشانه بربریت که چی بگم نشانه سنگکیته، اونم از نوع خشخاشی‌اش! قشنگ من!
راستی خدایی اون وقت که اوبامای ظالم و رفقای خونخوارش داشتند این تری آتیش‌پاره رو منصرف می‌کردند و هی می‌گفتند تری جان بابا آدم باش تا تر نزدی به افغانستان و عراق و ... شما داشتی چه کار می‌کردی؟ کم کم دارم شک می‌کنم داشتی برگ برگ قرآن رو پاره می‌کردی و هی با خودت می‌گفتی :«آتیش می‌زنه، آتیش نمی‌زنه، آتیش می‌زنه، آتیش......آی آتیش بزنه شروع کنم بحران‌سازی! آی آتیش نزنه چه‌جوری شروع کنیم بحران‌سازی!»

۱ نظر:

mojtaba mostafavi گفت...

سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.