۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

39$:نازنین بانو حال همه ما خوب است اما تو باور نکن...








این روزها گفتم محض خنده هم که شده یادی از نازنینی بکنم که دو ماهی میشود در خواب سنگینی به سر میرود که دکترها اسمش را گذاشته اند کُما و برای چند ساعتی هم که شده و اینجا را از جو سیاسی بیرون بیارم و مثلاً نگم که چرا شایعه به کُما رفتن اون آخرین بازمانده تیرانازاروس رکس ها (مارمولک خونخوار!) را وقتی شنیدم هر چه قدر هم سعی کردم ادای آدم حسابی ها را در بیارم باز در آنجایم عرووسی بود!ولی حتی لحظه ای فکر کردن به این نازنین بانوی خودمان ما را خراب دو عالم میکند!تا اینکه گفتم نامه ای محض خنده ,برای دلم خودم بنویسم و آخرش بگویم برسد به دست نازنین بانویی که در خواب است و نمیدانم که خبر دارد که کودک شش ماهه اش دیگر در شکمش نیست یا نه....
سلام نازنین بانو حالت خوب است دماغت چاق است ؟این روزها حال همه ما خوب است اما تو باور نکن!دو ماه پیش دکتر ها گفتند همه چی تمام! اما مثه اینکه تو از من هم کله خر تر هستی!و میخواهی به این دهن کجی که به مرگ کردی ادامه دهی و یاد خدا بندازی که ممکن است کارهای مهم تری از جدا کردن دو عاشق اونهم با گرفتن جان یکی از دو عاشق !داشته باشد این روزها ما همه از ته ته دل شکر گذار خدا هستیم به خاطر نعمت هایش !اما تو باور نکن...
از کودک درون شکمت که شش ماهی از آمدنش به شکمت میگذشت مپرس که حالش خیلی خوب است دکتر ها همه سعی خودشان را کردند ما بعد از تحریم ها خیلی قوی شدیم آخر!بهترین ها را در همه جا داریم فقط کمی دکترت  دیر آمد بالای سرت یک مقدار هم پرستارها اشتباه کردند یک مقدار هم بچه در خون غلتید و راحت شد!حال بچه خوب است اما تو باور نکن...
از همراه همیشگیت از عاشقی که تنها معشوقش تو بودی که دیگر مپرس حال او هم خوب هست مگر میشود کسی که چند ماه بیشتر تا پدر شدندش نمانده بود حالش بد باشد !اتاق کودکی که دیگر نمیاید را به عشق تو نچید تا خودت بیایی و با هم دیگر وسایل را بچینید اسباب بازی های کودکانه کودکی که نیامده رفت !فقط به خاطر اینکه دکترهای ما, بیمارستانهای ما خیلی مجهز و مسئولیت پذیر هستند ....عاشق همیشه عاشقت حالش خوب هست فقط کمی شب ها بی تابی میکند بعضی وقت ها آغوشت را طلب میکند محض خنده بعضی وقت ها مثل ابر بهاری گریه میکند اما من میدانم حالش خوب هست آخر هنوز هم روحیه شوخ طبعی دارد بعضی وقت ها رفتارش را مثه دیوانه ها میکند و ظهر ها زودتر به خانه میاید که تو ناراحت نشوی!عاشق همیشه عاشق هم حالش خوب هست اما تو باور نکن....
از پدر مادرت نپرس که حالشان بهتر از این نمیشود پدرت به ابطحی گفته زکی !رژیمی گرفته که ببینی باورت نمیشود کاری که تو با روح جسم آنها کردی هیچ بازجو و هیچ شکنجه گری نمیتوانست بکند پدرت ادای ابطحی را در میاورد تا همه شاد شوند همش میگوید دکترها یک سری قرص بهم داده اند گفتند اینها را بخور وقتی میخورم انگاری همه چی برای لحظه ای فراموش میشود و میتوانم لحظه ای بخوابم مادرت هم که انگار نه انگار تو در تخت بیمارستانی آخرش هم این زن درست بشو نیست!من موندم این بابای بیچاره چه گناهی کرده که باید پول تلفن این خانه را بدهد آخر همش پای تلفن هست!مثه گذشته ها که میشستید ساعت ها با هم حرف میزدید عینهو بچه ها هم تا ازش میپرسیم با کی تو اتاق داشتی تلفنی حرف میزدی جواب میده"نازنین بانو!" این کار ها را فقط از سر شوخی میکنند تا روحی تازه به جسم تو بدمند!حال پدر مادرت خوب خوب هست اما تو باور نکن...
از فلانی و فلانی که دیگر مپرس !جمع فامیلی سر جایش هست یادت هست لحظه لحظه چه خوشی هایی را با هم گذراندیم من بودم و تو و عاشق همیشه عاشقت و فلانی ها !همیشه شاد همیشه سر زنده!یادت هست بار اخر که دور هم جمع شدیم همه با هم فریاد زدیم خدایا این خوشی ها را از ما نگیر!کاش نمیگفتیم مثه اینکه فرشتگان چاپلوس خدا صدایمان را شنیدند همانها که از چاپلوسی بر ما تعظیم کردند همانها که مثه شیطان که صادق ترینشان بود نگفتند نه!و باز هم ما شامل عدل الهی و آزمایشات الهی قرار گرفتیم!فلانی حالش خوب هست فقط به یاد ان روزها که میخواندیم امشب در سر شوری دارم در اوج آسمانهایم ! چند وقتی رفت در اوج آسمانها و سقووووط! آخر مملکت ما دارد کم کم به رتبه اول مواد در دنیا میرسد حال مادر و پدر فلانی هم خوب است فقط هر چند وقت یک بار نمیدانند وقتی بر سر خودشان میکوبند از غم تو گریه کنند یا غم خودشان!فلانی با معرفت جمع که همیشه به بچه گی کردن هاش میخندیدم دیگر چیزی برای خندیدن ندارد!ولی حالش خوب میشود اما تو...
از خودمان مپرس که حال من یکی که عالی هست مگر میشود  کسی که دکترها امید دادند که مادر پدرش چند سال دیگه هم زنده میمانند بد باشد؟؟هنوز هم همان کله خری هستم که به شوخی  میگفتی یک روز سرت را به باد میدهی سر این سیاسی بازی ها!اگر هم به باد ندی خودم لو میدمت تا آدمت کنند!من هم به شوخی میگفتم تا شما اکثریت خاموش را با دست های خودم خاک نکنم جایی نمیروم!آخرش هم همه میخندیدم و از ته دل میگفتیم خدا ااون روز رو نیاره دیووونه!....
در آخر هم میدانم برایت مهم نیست ها اما از لجت هم که شده میگویم حال جنبش ما هنوز هم خوب هست هنوز هم آن دست بند سبز را که بعد از انتخابات بر دستانم بستم به یاد رفقایی که رفتند میبندم هنوز هم کله خر هستم هنوز هم مطلب مینویسم هنوز هم  امید دارم که یک روز خوب میاید و این تنها چیزی هست که میتوانی باور کنی چون باور دارم یک روز خوب میاید...شاید من و تو نباشیم اما میاید!اگر اون روزهای خوب من نبودم و تو بودی لحظه ای از عاشقت جدا نشو که این روزها برای من شده مثال نقضی بر جمله معروفم که همیشه میگفتم "عشق کشکه!مگه اینکه خلافش ثابت بشه!"

هیچ نظری موجود نیست: