۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

20$:تصور کن ... حتی اگه تصور کردنش سخته!(مموتی رییس دنیا بشه)



بعد از مصاحبه جناب مموتی نژاد! با رسانه خودشون! و اینکه نتیجه گرفتن که تا چند وقت دیگه ما جهان را اداره میکنیم و آمریکا هم احتمالا! میشه مستعمره ما چند شبه که دارم کابوس هایی میبینم که مموتی نژاد شده رییس دنیا و داره دنیا رو اداره میکنه!و تصمیم گرفتم تا قسمتی از کابوس هایم را مکتوب کنم تا سندی بشود برای آیندگان تا نگن که نگفتی!!!!

خوب اول از همه جو ,جوِ جام جهانی پس میریم سراغ جام جهانی!
این خانم های معلوم الحال که میروند فوتبال ببینند را از استادیوم ها مینداختیم بیرون تا بیشتر از این فساد دامن گیر نشود و هی تو ژاپن زلزله نیاید!
در مرحله دوم به خدمت این ورزشکارهای بی هویت مثه دیوید بکهام و رونالدینیو و مسی و ...میرسیدیم تا دیگر کسی جرات نکند با این وضع ظاهر و مو در استادیوم ظاهر شود نا سلامتی اینها میخواهند بشوند الگو خیاطی بچه هایمان!!!
بازی فینال جام جهانی همین جوری محض خنده درها رو باز نمیکردیم تا 200 ,300 نفری زیر دست و پا له شوند تا حساب کار بیاید دستشان که دیگر تو استادیوم شعار ندهند "توپ تانک فشفشه خامنه ای کِشمِشه!"
اون عده ای هم که زنده موندن رو بیرون با گاز اشک آور پذیرایی میکنیم تیمتان بُرده که بُرده چه معنی دارد وسط محرم شادی کنید!بزنید این یزیدی ها را!
در مورد ورزش های دیگر هم خوب تکلیف روشن است!خانمها همان ورزشهای گروهی در پارک بانوان را دو دستی بچسبند تا همان را هم ازشان نگرفتیم!در مورد قایقرانی هم احتمالاً دیگر مدال در کار نباشد چون با وضعیتی که ما ورزش را جهانی اداره کنیم هیچ کسی به خط پایان نمیرسد همه قایقها قبل رسیدن چپ میکنند!
در مورد انتخابات* هم خوب معلومه انتخابات آزاد برگزار میکنیم با شرکت عموم مردم!دور بعدی انتخابات در امریکا برگزار میشود بین باراک اوباما و جورج بوش نوه!!! و ساعت 2 میگوییم تعرفه تمام شد هر کس هم گفت تعرفه چی چیه اینجا کامپیوتریه همین جوری محض خنده حمله میکنیم به ستاد قیطریه!بعد هم هوگو چاوز با 163% آرا با حفظ سمت پاپ ژان پل اول رییس جمهور آمریکا میشود!
در مورد قسمت هنر هم همانا هنر نزد ایرانیان بود و دیگر نیست!
در پیرو اینکه ما خانومها را از استادیوم با مشت لگد انداختیم بیرون احتمالاً دیوید فینچر ییهو متحول میشود و یک فیلم میسازد به نام گل طلائی!بعد هم ما میندازیمش ور دل جعفر پناهی!بعد هم یه خانومی گریه میکنه اونم میگیریم آتیش میزنیم!بعد یک سری ملعون هالیوودی از این دو حمایت میکنند یک سری میفرستیم شیشه خونه همشون رو بیارن پایین!و در آخر هم اصلاً میزنیم جشنواره کن رو تعطیل میکنیم!و برای اینکه حساب کار دست همه بیاد همین جوری محض خنده ییهو میگیریم ممدرضا گلزار رو اعدام میکنیم!تا خیال خیلی از پسر های غیرتی ایران زمین هم راحت شود!و در اخر یه بار این فیلم رو نگاه میکینیم میبینیم اصلاً این فیلم که ربطی به قوتبال نداشت پس ما چرا این کار ها رو کردیم!ها؟؟؟؟؟؟؟؟و به خاطر اینکه افکار عمومی منحرف کنیم به ده نمکی اجازه میدیم اخراجی های 4 و 5 رو همزمان اکران کنه!
تمامی آثار ملعون خود فروخته داوینچی مخصوصاً آن لبخند ژیگولی را به علت بد حجاب بودن آن خانم ملعون میسوزانیم و نفری یک چاقو میدیم دست بسیجی ها دوره بیافتند در دنیا ببینند کجا آثار هنری بر خلاف شرع پیدا میکنند که مثه آثار باستانی اصفهون خطی خطی کنند و برای زنهای برهنه سیبیل بزارند!
و اهرام مصر رو هم به علت ترویج بی بند باری و فحشا کلاً خراب میکنیم ...اصولاً تمام مجمسه ها و نقاشی های اهرام مصر مشکل اخلاقی دارند!و برمیداریم قبر اون فرعون اصلیه رو  که همش با موسی کل کل میکرد  پیدا میکنیم جاش توالت عمومی درست میکنیم!
خوب حالا برویم سر وقت اینترنت ....
اول از همه جای اینکه بشینیم توقیتر و فیس بووق و ...رو فیلتر کنیم یک راست میزنیم به خود لونه زنبور و کل کارمندان توقیتر و فیس بووق را بازداشت میکنیم میندازیم  ور دل علیرضا بهشتی تا بفهمند ما با کسی شوخی نداریم!
بعد هم مسئولین سایت آمازون رو به علت فروش کتاب های ضد دین شکنجه میدهیم و پسوردشان را میپرسیم بعد پسورد را میدهیم به بچه های ارتش سایبری تا آمازون رو هک کنند!البته از اونجا که بچه های سایبری عرضه همین رو هم ندارند بیشتر شکنجه میدیم تا خودشون خودشون رو هک کنند و بنویسند!خامنه ای  کوثر است دشمنش ابتر است!
(حالا ییهو دیدی این مسئولین آمازون اشتباه نوشتند خامنه ای انتر است دشمنش ....کوثر است!و به همین دلیل کل اعضای خودنویس را  به رهبری _دشمن قسم خورده  آقا!(با توجه به بالا!)_ نیک آهنگ کوثر هم میگیریم میندازیم زندون!
در مورد سیاست جهانی اول از همه این انگلیس و اون مستعمره معلوم الحالش استرالیا را با خاک یکسان میکنیم!و بعد جفت این جزیره ها رو تبدیل مکنیم به یک جزیره!در مورد چه جوریش هم هنوز فکری نکردیم اما هر وقت کردیم بعد هم میکنمیش زندان آلکاتراز 2!
و از آنجا که دیگه کل جهان ما هستیم وزیر امور خارجه دیگر نمیخواهیم و همین جوری محض خنده دارش میزنیم!
در مورد دانشگاه ها هم اول آکسفورد و هاروارد رو تبدیل میکنیم به حوزه علمیه! و تمام دانشجو های قدیمی آکسفورد را میفرستیم پیش ممد رضا جلائی پور تا بفهمند دانشگاه پیام نور ما بهتره یا آکسفورد اونها!
در مورد صنعت توریست هم فکر های اساسی شده:
دیگر ما مشکلی به نام توریست نداریم!چون اصولاً دیگر قرار نیست کسی از جای خودش حرکت کند چون بعد از یک سال کل جاذبه های توریستی را به کمک زدن سد  آسیاب  غرق کردن نفت کش!و کلاً هر چیزی که بتوان با آن جاذبه توریستی را خراب کرد را با خاک یکسان میکنیم و در همه جای دنیا مسجد های یک شکل میسازیم!
رفتن به جمکران و مکه ممنوع میشود!برای اینکه جناب خامنه ای با حفظ سمت رهبر دنیا بودن و حفظ سمت امام زمان بودن ..ما را شرمنده کردند و قبول کردند که خدا هم باشند پس هر کسی خواست برود خانه خدا برود بیت رهبری در جزایر قناری!در مورد نامه هایی هم که در چاه جمکران مینداختند ایمیل حضرت آقا را میدهیم تا به ایشان ایمیل بزنند!
در مورد اسرائیلی ها هم یک دیوار دور تا دور اسرائیل میکشیم و اجازه میدهیم هر چه قدر دلشان بخواهد هی فلسطینی بکشند و فلسطینی ها هم هر چه دلشان میخواهد اسرائیلی بترکانند!فعلاً به صلاح جامعه جهانی نیست که جنگ اعراب و اسرائیل تمام شود!چند تا کشتی هم میفرستیم اون وسط ها تا جنگ داغ تر هم شود!(با مستعمره دوست و همسایه خود چین هم صحبت کردیم که در صورت تمام شدن هر کدام از طرفین سریعاً مشابه برابر اصل تولید کند بفرستد!)
در مورد اقصاد جهانی هم تورم رو منفی میکنیم هر کسی هم بگوید که تورم 150% شده نه -%50 میدهیم ماشینش را مثه کروبی با زنجیر و نانچیکو بترکانند!
بعد هم در یک فرصت مناسب در عروسی بچه بیل گیتس که خودش گفته میخواهد در فضا بگیرد میزنیم کل پایگاه فضایی ناسا را نابود میکنیم تا دیگه نتواند برگردد و 50% سهام مایکروسافات را به صورت علنی و 50% بقیه رو به صورت نیمه علنی همین جوری وقف سپاه میکنیم!و هرکسی گله کند میدهیم عینهو معتمدی با قمه وسط دانشگاه بزنندش!شرکت اپل رو هم چون باهاش زیاد حال نمیکنیم میکوبیم جاش بزرگترین پاساژ فروش چادر های مشکی را میزنیم!
و در آخر هم فکری به حال قاره همیشه گشنه آفریقا کرده ایم به تعداد مردم آفریقا باتوم و لباس تهیه شده و از اهالی محنرم قاره آفریقا دعوت میکنیم که به عنوان لباس شخصی به جمع ما بپویندند و عده ای که توانایی بالایی ندارند میتوانند در ایست بازرسی ها به ما کمک کنند!البته خبرهایی از قاره آفریقا رسیده که تا حال حاضر هیچ کدام از بومی های آفریقا حاضر به همکاری نشده اند!
در مورد بهدا شت جهانی هم متاسفانه باید بگویم در حال حاضر تنها نمونه سالم نسل بشریت جناب بیل گیتس میباشند که در فضا درگیر جشن عروسی بچه هاشان هستند!و همه مردم دنیا ایدز گرفته اند!گفته میشود دلیل اصلی این امر دکترهایی بوده اند که واکسن ایدز را کشف کردند و بعداً معلوم شد مدرکشان تقلبی بوده!واین همان ویروس ایدز بوده! ....
منبع:: خود خوشگل و قشنگمم تو خودنویس!
*قسمت انتخابات بعد از اینکه در خودنویس منتشر شد اضافه شد...

۱ نظر:

ایرج! گفت...

خوشوم میه!!!