۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

21$:بلاگفا و کلوب هم مصادیق جرائم رایانه ای شدند!

در پیرو اینکه امروز 30 خرداد است و آقایون هر کاری میکنند که حواس ما پرت شود(آخه فکر میکنن مغز ما هم مثه خودشون نیم بُعدیه-طبق تحقیقات بسیجی ها فقط نصف مزه ساندیس را درک میکنند!اسنادش هم موجوده!) و ما هی  رسانه شدیم و هی اطلاع رسانی کردیم!این آقای فیلترینگ دستش درد گرفت انقدر هی ما وبلاگ زدیم هی فیلتر کرد  ییهو عصبی شد و یک راست زد چشم فتنه را کور کرد و بعد از فیلترینگ های شجاعانه دیگر سرویس های وبلاگ نویسی در ایران  امروز در یک حرکت شجاعانه و فتنه کُش بلاگفا را هم فیلتر کرد!بنده خدا خسته شد هی دونه دونه وبلاگ فیلتر کرد شما دوباره وبلاگ زدید!...آقای فیلترینگ بعد از این حرکت تازه داشت کمی آرام میگرفت که ییهو دید بچه های کلوب هم کم کم دارن یک کارایی میکنن که کم از فیس بوق نداره!و کلوب هم شد مصادیق جرائم رایانه ای!
حالا خودمونیما بلاگفا و کلوب که فیلتر شده حداقل الان که فیلتر!پس چه جوری بلاگ های جدید هی آپ میشن!!چه جوری هی بچه های کلوب فریاد میزنند که فیلتر شدند!!!!
در راستای اجرای قوانین از وبلاگ نویس های که در زمان فیلتر بودن بلاگفا  . کلوب وبلاگ هایشان را آپ کردند  یا احیاناً در کلوب فریادی جیغی چیزی زدند درخواست میشود با همراه داشتن کارت ملی و وثیقه ای  به ارزش خون پدرشان خودشون رو در اتاقی چیزی زندانی کنند تا تکلیفشان را روشن کنیم حتی شما دوست عزیز!
و به آقای فیلترینگ پیشنهاد میکنیم سریعاً در قسمت های دیگر هم اقدام کند
فرهنگی مذهبی:قرآن و انقلاب فرهنگی را فیلتر کند!
توضیح:اصولاً ما با هر گونه انقلاب چه مخملی چه فرهنگی ...مخالفیم حتی عوامل انقلاب اسلامی را هم در زندان انداخته ایم!...در قرآن هم بعضی جاها حرف هایی در مورد مبارزه با ظلم نوشته شده نیازی نیست مردم این چیز ها را بدانند!تا همین حد که میدانند کافیه!
در قسمت خانواده :خانواده سبز را فیلتر کند!
توضیح:وژدانی توضیح هم لازم داره؟؟؟؟
قسمت خدمات اینترتی را هم کلاً حذف کنید!
توضیح:خودتون رو مسخره کردید یا ما را کدوم اینترنت!
شبکه های اجتماعی را هم کلاً باید فیلتر کنید:
توضیح:نشنیدید این سران فتنه هی میگویند شبکه های اجتماعی!!همین ها هستند که پدر ما رو درآورده اند!!
در قسمت عمومی هم کتاب اول و 118 را فیلتر کنید
توضیح:همین جوری محض خنده!!!!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

یکی نیس بگه کی خودشون فیلتر میشن راحت شیم ازشون