۱۳۸۹ خرداد ۱۷, دوشنبه

15$:یا حسین! یا میرحسین! یا مولانا! یا خمینی! یا فیل هندی!



از اونجا که این روزها آزادی بیان در ایران به خفن ترین حالت ممکنه رسیده و هر کسی یه سایت شخصی داره که میتونه با خودش مصاحبه کنه! میرحسین موسوی هم با اینکه همه امکانات رسانه ملی در اختیارش بود ترجیح داد خودش با خودش مصاحبه کند و خودش خودش رو قند(نقد سابق!)کنه. البته از اونجا که نزدیک ۲۲ خرداد هستیم، ییهو همین جوری اون کشتی بی صاحاب نظام اون لنگرشو ول کرد و صاف افتاد رو اون کابلِ که اگه قطع بشه اینترنت هم قطع میشه و موبایل ها هم از امام حسین تا آزادی قطع میشه! و ییهو ارتش سایبری هم اشتباهی به کلمه حمله کرد و برق های کلمه رفت!!!! و داستان شد داستان مولانا و فیل هندی در اتاق تاریک هر کسی وارد کلمه شد فقط قسمتی از مطلب را دید و به بقیه که بیرون بودند گفت...
خود کلمه گفت: گفت و گوی صریح کلمه با میرحسین موسوی پیرامون ابعاد شخصیتی امام خمینی
 سایت جرس هم در تاریکی نگاهی به مقاله کرد و ناگهان یکی اون وسط ها فریاد زد اوره کا اوره کا(فریاد معروف ارشمیدس به معنی یافتم یافتم!)این شخص که خواست نامش فاش نشود تیتر را تغییر داد و نوشت:
موسوی: با شناخت درست امام می‌توان سیاست‌های سرکوب و خرافه را افشا کرد
 البته بعضی دوستان ایراداتی به جرس میگیرند که وارد نیست چون نظر بابابزرگ خدا بیامرز بنده هم اون آخر های عمرش که در تیمارستان بستری بود به نظر امام نزدیک تر بود و همیشه میگفت پسرم هر وقت خواستی ملخ بخوری!!بله آقا ملخ!حواست باشه ملخش حلال بوده باشه!
 برگرفته از توضیح المسائل امام:!٢٦٢٢ اگر ملخ را با دست‏ يا به وسيله ديگرى زنده بگيرند بعداز جان دادن خوردن آن حلال است. و لازم نيست كسى كه آن را مى‏گيرد مسلمان باشد و در موقع گرفتن، نام خدا را ببرد، ولى اگر ملخ مرده‏اى در دست كافر باشد و معلوم نباشد كه آن را زنده گرفته يا نه، اگر چه بگويد زنده گرفته‏ام، حلال نيست.٢٦٢٣ خوردن ملخى كه بال در نياورده، و نمى‏تواند پرواز كند حرام است.
 البته سهام نیوز سایت رسمی حزب اعتماد ملی هم تیتر زده بود:
 موسوی: با شناخت درست امام می توان سیاستهای سرکوب و خرافه را افشا کرد
 حالا کدوم از رو دست کدوم تقلب کردند خدا میدونه!ولی مثل اینکه نظرشون خیلی به هم نزدیکه!
 فیس بوق میر حسین هم مردونگی کرد و همان تیتر اورجینال کلمه را گذاشت اما در یک شیطنت ریز که از اینجانب پنهان نماند یک عکس قرار داد که نوشته:
 امام خمینی(ره):جناب آقای موسوی,آنانکه در مقابل شما ایستاده اند توانائی اداره یک نانوائی را هم ندارند!
 البته شبهات زیادی در مورد این جمله است مثلاً اینکه آن زمانی که امام این جمله را گفتند خودشان در مقابل مهندس ایستاده بودند!البته یک منبع آگاه گفت نخیر نشسته بودند!و مسئله دیگر این است که آیا اداره کردن یک نانوائی ربطی به اداره کشور دارد!و همین جوری یاد مموتی افتادم که با قصاب محلشون در مورد مسائل اقتصادی مشورت میکرد!
 رادیو زمانه هم در این تاریکی دستی به فیل قصه کشید!ببخشید به مصاحبه کشید و تنها چیزی که در این تاریکی برایش مفهوم بود این جمله بود که تیتر کرد:
 موسوی: حاکمان به زندانبان تبدیل شده‌اند
 حرف حق زده خوب مشکلی هم نیست فقط این چه ربطی به امام داشت?ها؟پیدا کن زندان بان های دهه ۶۰ رو!؟
 دویچه وله: از قلب اروپا هم به یاد اون روزها که میگفتیم نترسید نترسید ما همه با هم هستیم!تیتر زد:
 موسوی: منظور از دوران امام بازگشت به آن نیست
 یعنی نترسید نترسید ما خواهان بازگشت به دهه ۶۰ نیستیم!
 و خود نویس هم تیتر زد:
 موسوی: «امام» را نقد نمی‌کنم
 خوب حداقل تکلیف مردم رو روشن کرد و لُپ مطلب رو گفت که بالا برید و پایین بیایید امام رو نقد نمی‌کنم خیلی هم اصرار کنید شاید اون دوران رو قند(نقد سابق!) کنم.
نیک آهنگ هم دست به قلم شد و کارتونی کشید و در بالاترین هم داغ کرد!
و ییهو هیئت ژولی بالاترین به یاد علی بابا و چهل دزد چهل نفرشان به این نتیجه رسیدند که این لینک مشکل توهین آمیز دارد!البته من خیلی دنبال قسمت توهین آمیزش گشتم اما تازه فهمیدم توهین آمیز در بالاترین یعنی متفاوت!یعنی توجه: ۴۰ کاربر بر این باورند که این لینک مشکل متفاوت بودن با نظرشان را دارد!
در آخر هم خودم دستم را بردم جلو تا ببینم چه خبره تو این مطلب که ییهو همین جوری محض خنده تیتر زدم :
موسوی: ولی چه ضرورتی دارد که وقتی دو تیغه قیچی، یعنی متحجران داخلی و دشمنان بی نقاب خارجی  آن دوران و تصویر حضرت امام را هدف قرار داده اند،  من هم زبان به نقد بگشایم
و بنده متحجر داخلی به همراه دشمنان بی نقاب خارجی همین جا اعتراف می‌کنیم که ما با کمک های مالی آمریکا و انگلیس و اسرائیل و شریعتمداری بی پدر و مادر و به رهبری ادوارد دست قیچی ملعون! قصد بر هم زدن اتحاد جنبش سبز را داشتیم و پیشیمانیم! و آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ خرداد با همراه داشتن عکس امام و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر! اعلام می‌داریم.....
خانمی که خواستند  نامشان فاش نشود (ش.ص) سریعاً در دلشان گفتند هه هه هه دیدید همه مردها مثه هم هستند!

هیچ نظری موجود نیست: