۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

14$:بسیجی (لباس شخصی)چگونه موجودی است!؟!



طبق تحقیقات بسیجی موجود دوپایی میباشد که در هر دو نوع مذکر و مونث دیده شده(قابل توجه شادی خانم صدر!)اما نوع مذکر این جانور بیشتر در معابر عمومی دیده شده! در مقاله که می‌خوانید تا قسمتی با این موجود تکامل نیافته آشنا می‌شوید!

برادرها یکم خلاقیت یاد بگیرند توهین هم میکنی با کلاس توهین کن!
تولد:بسیجی معمولاً در یک خانواده مذهبی(خشکه مذهب!) از یک پدری و از یک مادری به دنیا می‌آید!
کودکی: درصد قابل توجهی از بسیجی‌ها در کودکی هیچ وقت رنگ پارک و نمایشگاه نقاشی کودکان و سینمای کودکان را نمیبینند! در عوض تا دلتان بخواهد جمکران و نمایشگاه عکس و فیلم های ۸ سال دفاع مقدس را می‌بینند و همین باعث می‌شود که از همان بچه گی با خون غریبی نکنند!
نوجوانی: در دورانی که همسن سال‌هایش کتونی می‌پوشند و به اردوهای شمال و مکانهای تفریحی می‌روند بسیجی دمپایی می‌پوشد و به اردوی راهیان نور می‌رود تا یادش نرود که ما بچه های جنگ هستیم!
جوانی:در دوره‌ای که همسن سال‌هایش با آهنگ‌های داریوش عاشق می‌شوند با آهنگ‌های آهنگران و کویتی پور باز هم می‌فهمد که جنگ تمام نشده و در زمان جنگ بر همه واجب است تا در سنگرها باشند در نتیجه جای دانشگاه به مسجد می‌رود!
دوران طلائی:خوب در این دوران است که دچار دوگانگی شخصیت می‌شود از طرفی حس‌های غریبی درون خودش می‌بیند که توسط آهنگران و کویتی پور سرکوب شده‌اند! از طرفی هم مردمی را می‌بیند که عاشق می‌شوند و همدیگر را دوست دارند و اینجا به آن جمله معروف می‌رسد: دیگی که برای من نجوشه می‌خوام سر سگ توش بجوشه!!! و از طریق سرکوب حس مردم!درجات پیشرفت را طی می‌کند!
تا می‌شود موجودی که:
نسبت به رنگ سبز واکنش‌های عجیبی مثه فریاد‌های بی‌دلیل و چماق کشی نشان می‌دهد.(نمونه‌اش در تظاهرات خیابانی مشاهده شده!)
بستنی خیلی دوست دارد  (به دیوار ها نگاهی بندازید هر جا یک V میبیند سریعاً بستنی می‌کشد!)
و برای ساندیس حنجره خود را جر می‌دهد (۹دی)
هر کجا که ببیند از صداقت و امید حرفی هست انگاری به باباش فحش داده باشند خشمگین می‌شود!(روی یک دیوار بنویسید صداقت اولین بسیجی که این کلمه را ببیند با اسپری به جانش می‌افتد!)
کلاً زندگی را خوردن و رفع حاجت کردن می‌بیند! فقط لازم است نگاهی به دیوارهای شهر بندازید این جمله ها عیناً روی دیوارهای شهر هست پس شرمنده مجبورم نقل قول کنم!(برای نمونه وقتی می‌خوانید ۲۲ خرداد سبز کنارش نوشته ری....دم  به جنبش سبز! یا کنار موسوی نوشته شا....شیدم تو دهن موسوی!  یا وقتی نوشته ما بی‌شماریم! نوشته ما هم میر....نیم به شما! یا کنار امیدوار باش نوشته بی...لاخ!)
تازگی‌ها هم که خیلی هنرمند شده اند تا یک V میبینند تبدیلش میکنن به WC!
با این اوصاف توصیه می‌کنم برای ۲۲ خرداد با خود بستنی و ساندیس زیادی همراه داشته باشید و ترجیحاً لگنی چیزی اگه هم امکانات دارید یه توالت مسافرتی با خود همراه داشته باشید تا سریعاً بتوانید این موجودات دو پا را اهلی کنید!!!
منبع:: خود خوشگل و قشنگمم تو خودنویس!

۲ نظر:

محسن گفت...

دلم نیومد کامنت نزارم
مرسی
خیلی جالب بود

استاده گفت...

چه قدر کم کار شدی رفیق؟ بنویس حاجی حال کنیم....