۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه

9$:!I Love Pmc




امروز که در خودنویس خوندم سردار کوثری گفته: پارازیت نشان دهنده توان‌مندی نظام است!!! کلی خندیدم به پدر و مادر آدم دروغگو همین جوری! آخه یکی نیست بگه مرد مومن این سر پارازیت اندازت را یه مقدار بگیر اون ور تر هر چی پارازیتِ انداختی رو پی ام سی و فارسی 1 بدبخت! مادر بزرگ تنهای من جای فارسی 1 جدیداً اساسی دارد اخبار سیاسی را دنبال می‌کند!
البته از روزی که پارازیت میندازی این بابابزرگ دو آتیشه من یک در دنیا و صد در جهنم دعایتان میکند ... چون با همت مضاعف شما در امر جلوگیری از آگاهی مردم از سریالهای جدید کلمبیا و کره جنوبی! (در فارسی 1) و همین طور کلیپ های جدید خواننده های ملعون (در کانال مستهجن پی ام سی) مادر بزرگ بنده هم از سر بیکاری و کمبود سریال‌های آبکی با پدر بزرگ جان می‌شینند پای کانال‌های سیاسی و تف و لعنت است که بر پدر و مادر بعضی‌ها می‌فرستند! البته ناگفته نماند که این پسر همسایه پدر بزرگ جان ما هم  عاشق کانال pmc بود و همیشه آرزو داشت یکی از این پیغام‌ها که ملت برای pmc می‌فرستند بفرستد که متاسفانه پارازیت‌های شما امانش نداد و این جوون هم سیاسی شد و الان در سروش 111 به سر می‌برد! البته مادر بزرگ جان به ما خبر داده‌اند من که خبری از این سروش 111 نداشتم! تازه مادر بزرگ جان می‌گوید که این کانال‌ها همه مال خود شما بوده و می‌خواستید مردم را سرگرم کنید!حالا چرا رو کانال خودتان پارازیت می‌ندازید من نمی‌دانم! 
دلقک جان هستم از زندان سروش 111 (کهریزک سابق!) آخ آقا نکن نزن آقا نزن!! یه لحظه ...باشه بابا اعتراف می‌کنم پدر سگ نزن!.....داشتم می‌گفتم آی لااااااو پی ام سی  (I Love Pmc)کف دستمم معلومه‌ها!!!!‌ ای تُف به قبر پدرت می‌گم نزن اعتراف میکنم دیگه!
بازم بگید تو زندان آزادی نیست!!!

۱ نظر:

هویج گفت...

ای بابا من دلم برای سریالهای سیاسی سبزی ویکتوریا یا همسایه ها یا اینا تنگ شده نمی ذارن درست حسابی هم ببینیم