۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

3$:مضاعف جان باز هم باختی برنده بازی کسی نبود جز فرزاد و رفقا...


-مضاعف جان خیلی دوست داشتم قیافه تو را قبل و بعد از اعدام فرزاد و رفقا میدیدم!تصمیم گرفتم این بار چشمم را ببندم تصور کنم و بعد بنویسم مَردَک امشب بعد از نماز شب به جای دوره کردن مفاتیح الجناح یک لغت نامه فارسی البته اگر داری بردار و معنی این لغات را بخوان و با هم مقایسه کن تا بفهمی کجای کار اشتباه کردی ترس و خشم...اسطوره و جلاد...پهلوان و بزدل برای امشبت همین سه تا کافیست اگر فهمیدی کجای کار اشتباه کردی که هیچ وگرنه که خیلی گوساله ای و جای تو در دانشکده دامپزشکی است جای اون مجسمه گوساله که رفقایت دزدیدن!شب خوش...
-خوب دیگه داریم به نصفه های شب نزدیک میشویم بریم به سراغ شیخ شجاع!سلام شیخ خیلی دوست دارم بدونم امشب که خبر اعدام فرزاد و رفقا را شنیدی باز هم حالت بد شد باز هم دوش آب سرد گرفتی باز هم برای آرام شدنت نماز شب خواندی شنیدم که در بیمارستان برای شفای دکتر معتمدی هفت بار سوره شریفه حمد را خواندی!خوب هشت بار میخواندی کار که از محکم کاری عیب نمیکند!ولی میترسم یکی از همین روزها در برنامه مستند مکث(مستند پخش شده  در مورد رمال ها و دعا نویس ها!) ببینمت که داری اعتراف میکنی!راستی با این وضعیت روحی که من از شما سراغ دارم فکر کنم سال 67 غسل لازم شده بودی اونم در یک استخر آب یخ!


-خوب دیگر صبح شده بزار یه تبریکی هم بابت محارب شدن جناب مهندس بگوییم مهندس موسوی, ای باقلوا ,ای مو قشنگ, ای سفید مو, ای سکوت مرد, ای چیز ندار, ای قانون مند, ای یار امام ,اون سکوتت منو کشته!سال قبل خدایی خیلی بهتر بودی این دید بازدید های عید تو را از راه به در کرد افتادی از این خانه با اون خانه بازدید کردن اصلاً یادت رفت کجای کار بودی راستی تا حالا فکر کردی که هم فرزاد و رفقا محارب بودند هم شما محارب!ولی فرزاد الان آزاده و شما درگیر دید بازدید های عید هستید هنوز!فیس بوقتان هم که مثه خودتان کمی بووق شده و ملتزم به ولی فقیه شده انگاری!راستی من جای شما جواب الهام را میدم:الهام جان من هم تا قبل از انتخابات فکر میکردم شما فقط چند شغله هستی ولی احساس میکنم چند پدره هم هستی!راستی تو اصلاً اگه مرد هستی پس چرا الهام هستی

-اوه اوه ممد خاتمی  رو بی خیال که فیلاً ناراحت کادوی ولنتاینی که به خاطر خوشگلی و خوشتیبیش از ملک عبدالله گرفته بود !
-و در آخر هم تشکرات خود را بابت شکستن سکوت اصلاح طلب ها اعلام میداریم و میگویم شما همان ساکت بودید بهتر بود حرف نزنید کسی نمیگه لالید!
پارلمان نیوز : پنج تن از عوامل گروهكهای ضد انقلاب اعدام شدند 





هیچ نظری موجود نیست: