۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

13$:از جام زهرماری تا کودتا!!


مملکت ما شده عینهو این فیلم ایرونی های بهروز وثوق که یه ۵ سیری می‌خورد حالی به حالی می‌شد کافه رو به هم می‌ریخت! از همون قدیما هم مد شده آقایون این زهرماری رو می‌رن بالا بعدم چون کافه دم دست ندارن میزنن مملکت رو به هم میریزن البته پاش بیافته دنیا رو هم به هم می‌ریزن! خدا رو شکر که امکانات فضا نوردی ندارن وگرنه بدبخت اون فضایی‌ها!!!

به خاطر اینکه نگن من منافقم اول میرم سراغ مرحوم ممد رضا! بله آقا همین ممد رضا شاه خودمون فکر کردین چه جوری تونست چند سالی مملکت رو اداره کنه!بله آقا کنیاک هنسی زهرماری مورد علاقه ایشون بود! البته مشکل از اونجا بود که کلاً این فرانسوی‌ها زهرماریشون زهرماری اصیل نیست از قدیم گفتن زهرماری فرانسوی زهرماری زنونست! همین شد که این ممد رضا تا بهش میگفتن پخ!سریع دست زنش رو میگرفت و میپرید تو هواپیما جیغ میزد فرارررررر...از اون طرفم یکی مثه شعبان بی مخ دو تا پنج سیری زهرماری میرفت بالا و هم به مردم و هم به روحانیون میفهمونه جمهوری چیز بدیه و اصلاً خوب نیست!تا جایی که اون یارو کاشانی (که تو کتابای تاریخ ما چون زهرماری نمیخورده و امامه هم داشته آدم خوبی میشه و جایگاه مردمی داشته!و مصدق چون جای امامه کراوات داشته آدم بدی بوده) ییهو نطقش باز میشه و میگه:«مصدق شاه را مجبور کرد که ایران را ترک نماید اما شاه با عزت و محبوبیت چند روز بعد بازگشت. ملت شاه را دوست دارد و رژیم جمهوری مناسب ایران نیست»خوب آدم اینجا شک میکنه که حتماً این یارو یه زهرماری انگلیسی-آمریکایی اون وسطای کودتا ۲۸ مرداد خورده که این مدلی حرف میزد!و همین جاها ییهو همین جوری حال کردم بگم:تمرین دموکراسی با امت دیندار!!!هه هه هه ها ها ها ها!!!!همین جوری!
چند سال بعد ییهو یه آقایی به اسم خمینی زهرماری نخورده مست قدرت میشه از همکلاسی بچگیش گرفته تا یارهای عزیزش همه رو میفرسته قاطی باقالی ها! و میگه گور بابای کودتا قتل عام رو عشق است و این میشه که تازه وقتی فرق بازی آتاری و جنگ رو میفهمه یه جام زهرماری میره بالا (از قدیم گفتن بعد مستی یه پیک خمار شکن باید زد!این جام همون بوده!)خماری از سرش میپره ییهو میگه خاک بر سرم چرا اینجوری شد اصلاً من نبودم! و در آخر هم این روزهای بچه کودتاچی مموتی رو بگو که دیگه یه جام زهرماری رفت بالا که بد جوری حالی به حالیش کرد!و این جام زهرماری نه فرانسوی بود که مموتی مثه ممد رضا قرتی بازی در بیاره!نه 5 سیری بود که حداقل وقتی حالی به حالی میشه افسارش دست صاحابش باشه!لاکردار از قدیم گفتن مشروب روسی مشروب مردونه!
همش از همین مهمونی های شام شروع شدآخه یکی نیست بگه تو که چهار سال نون پنیر گردو خوردی تو رو چه به کباب خوردن!!اونم با اجنوی ها! این پوتین بی چشم رو هم هی این مموتی ساده رو خر کرد گفت بیا یه پیک بزن چیز خوبیه شرعیه جون داداش مکارم گفته حله بزن!اینم تا این جام زهرماری رو رفت بالا حالی به حالی شد دیگه شد کار هر شبش با باباعلی!هر شب بساط کباب و شراب داره با این خارجکی ها اینا هم میدن این بدبخت میخوره حالیش نیست میکنن تو پاچش!!!مثلاً همین ترکیه و برزیل ... تازه آمارش در اومده چند بارم با این دزد های دریایی سومالی هم پیاله شده و این گروگان گیری رو از اونا یاد گرفته تازشم این چند روز پیش تو کرمان زیادی خورده بود یه ذره تلخکی هم پشتش زد بد جوری حالی به حالی شد چهار تا فحش به باباشم داد!باباشم گفت برو گمشو تو دیگه بچه من نیستی!
دیشبم خبر رسیده که مموتی مست و پاتیل رفت تو دفتر فولتورونگ داد زده آی نفس کش اومدم گوگل رو فولتور کنم ببینم کی میخواد حرف بزنه!