۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

1$:گور بابای هر چی ورود ممنوعه...

ها ها هیچی بیشتر از این حال نمیده که یکی بهت بگه فلان کار رو نکن تو هم صاف بری همون کار رو بکنی مخصوصاً اگه اون بی ناموسی که این حرف رو زده دزد رای و آزادی و آسایش همه چیتم باشه!خوب آهای الاغ که عر عر آزادی بیانت گوش همه رو کر کرده از حرست برمیداری بلاگر رو هم فییلتووور میکنی!بفرما(بیلاخ سابق!) فکر کردی با یه سری ساندیس خور مفت خور بستنی خور طرفی!نه جون دادا چی فکر کردی در مورد ما؟ها؟تا خبر دار شدم اینجا رو فیلتووروو کردی گفتم سریع بلاگم رو اینجا بزنم تا مشت محکمی باشه بر دهان بعضی ها تا بدانند که فلانی هیچ غلطی نمیتواند بکند!راستی گوگوولی جون (گوگل سابق!)تو هم کم از اینا نداریا!خوشت اومدی هی کرم بریزی ها!به اسم آزادی بیان برداشتی همه چی رو ما تحریم کردی که چی ؟برای تو الاق هم دارم!همین الان دارم همه برنامه هایی که برای مردم ایرووون تحریم کردی رو دانلود میکنم خوردی؟؟؟؟نه خوووردی؟منحرف چرا بد فکر میکنی منظورم رو دست بود!برادرا و خواهرا و مادر ها و پدر ها و همه همه لطفی کنید بدون وضو... ببخشیییید بدون فیلتور شکن وارد اینجا نشید که حسابی آب و روغن قاطی میکنما!به قول یارو گفتنی هر ایرونی یه ستاد هر ستاد ده تا فولتور شکن!

هیچ نظری موجود نیست: