۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

7$:یاشاسین کردستان!!!!یاشاسین فرزاد و رفقا!!!




کرد یعنی یه جمله:پهلوانان نمیمیرند.قابل توجه دوستان خوش غیرت امروز اگر سر کلاس درسِ کردها حاضر نبودید حتماً جزوه ها و فیلم ها و عکس ها را بگیرید و درس خوش غیرتی را یک بار دیگه دوره کنید!در روزگاری که هنوز بعضی ها دنبال قاتل بروسلی میگیردند و اینکه 22 بهمن کی اشتباه کرد کردهای بی ادعا یه تو دهنی مردونه زدن تو دهن بعضی ها!راستی کسی خبر داره تراکتور سازی تو جدول فوتبال بالاتر یا پرسپولیس!!!!؟ها؟
در همین روزها در پایتخت:حدود 10 نفر مرد نما در خاوران میریزن سر یک دختر و روسری رو از سرش میکشن و فیلمش رو در یو تیوب میزارن و در بالاترین داغ میکنن!و به کار خود افتخار میکنن و دست و سوت میکشند! و آخر هم یک پراید قرمز دو دختر رو سوار میکنه و میبره!یکی هم این وسط فریاد میزنه روسری ... خانوم!!(خیلی دوست داشتم بگم رفیق فاحشه بودن بهتر از فاحشه مغزی بودنه!)این صحنه من رو یاد لحظه ای انداخت که عده ای مرد ریختند سر یه نامرد و باتوم و ... را گرفتند و اون ور تر یه ماشین یه نوجون تیر خورده را سوار کرد و رفت!حالا فقط میگم خوشا به غیرت بچه های خاوران شما کجا و اونا کجا!
یکم بالاتر از کردستان:عده ای نگران جایگاه تیم شهرشون در لیگ برتر هستند!و هر چی دم دستشون میاد پرت میکنن سمت فوتبالیست ها!این جونهای با غیرت تو این یک سال کجا بودن و خدا میدونه!ولی بیشتر شبیه یک سری عروسک خیمه شب بازی میمونن در دست بالایی ها!
در کردستان:خوب که دقت کنی احساس میکنی همه سرشون بالا گرفتند و  راه میرن آخه کار فرزاد و رفقا رو تکمیل کردند!

هیچ نظری موجود نیست: