۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۷, دوشنبه

10$:شادی صدر فعال حقوق زن‌ها یا فعال ضد آقایان!



آقایان چادر به سر

خانم شادی صدر که البته فعالیت‌های ایشون در زمینه حقوق زن‌ها قابل توجه و انکار نشدنیه...این روزها به سمتی می‌روند که اگر پشه هم ایشون رو نیش بزنه سریعاً بلاگشان را آپ می‌کنن و می‌گویند دیدین پشه نر بود!ای مردهای خونخوار...
وقتی وارد وبلاگ شادی صدر می‌شوم نا خود آگاه احساس می‌کنم وارد نماز جمعه‌های تاریخی ایران شده ام که رهبر ایران با شور و تاب از دشمن صحبت می‌کند و هر چند وقت یک بار همه چیز حتی زلزله بم را گردن این دشمن میندازد! خودتان به تیتر آخرین پست‌های ایشون نگاه کنید و قضاوت کنید هر جا که شده این آقایان خونخوار را مورد حمله قرار داده!
آب در خوابگه مورچگان (که منظور از مورچگان همان آقایان است)



شعبده را ببینید!‌ الکی دل خودتان را خوش نکنید در این پست گفته شده: وقت آن نرسیده که از طرف قربانیان، شاکیان و خودمان، مردم ایران، بگوییم:  آقایان! شعبده بازی بس است!
خانم شادی صدر که  در سر در وبلاگتان نوشتید نوشتن، شفا می‌دهد امیدوارم روزی همه شفا بگیرند... مخصوصاً آن قاضی که ببخشید آن آقای قاضی که وقتی میداند شما اون ور دنیا هستید به کمک وزارت اطلاعات ببخشید آقای وزارت اطلاعات برای شما حکم شلاق و ... میبرد! البته میدانم شما چند وقتیه که از ایران رفتید اما خواستم بگویم که در این چند وقت که نبودید خیلی چیزها تغییر کرده:
۱. عده‌ای آقای چادر به سر خونخوار به اسم گشت ارشاد دختران بد حجاب را به زور مشت و لگد سوار ماشین‌های ارشاد می‌کنند!
۲. عده‌ای آقای چادر به سر در وزارت اطلاعات همراه آقایان دمپایی پوش به شغل شریف جاسوسی مردم مشغول شده‌اند!
۳. یک آقایی به اسم پروین احمدی نژاد که گفته می‌شود برادر احمدی نژاد می‌باشد و چادر هم سرش می‌کند گفته باید با افراد لجوج در مسئله حجاب برخورد شدید شود!
۴. عده‌ای آقایان چادر به سر در نمایشگاه نیروی انتظامی حسابی جای رمبو و بروسلی را پر کردند
و آنچنان ملق و پشتک میزدند که مو بر تن آقای اوبامای ظالم سیخ شد!
در کل خواستم بگویم این چند وقت که شما نبودی عده ای از آقایان چادر به سر خیلی حق خانم ها را خوردند و کلاً همه چی زیر سر آقایان بوده و بنده از همین جا مسئولیت هر مشکلی که برای شما پیش بیاید به عنوان یکی از آقایان قبول می‌کنم.
فقط خواهشاً شما بی خیال این جنبش زنان بشوید می‌ترسم با عقاید که شما دارید و اعتقاد دارید که" آدم ها کلاً دو دسته هستند یا زن هستند یا نیستند و اونهایی که زن نیستند اصلاً آدم نیستند!!!"اگر خدایی نکرده به قدرتی برسید اعدام های دهه ۶۰ دوباره تکرار شود و همه آقایان اعدام شوند!
در متن فوق ۱۳ بار از کلمه آقایان استفاده شد و رکورد استفاده از کلمه آقایان زده شد رکورد قبلی در اختیار شادی صدر بود با ۷ بار استفاده در صفحه اول وبلاگش!

۳ نظر:

هویج گفت...

از این آقایان چادر به سر بیشتر از آقایان باید ترسید چون کاملا عقده ای هستن

میترا گفت...

من نه تنها به نظر قبلی ووافقم بکه میگم که این به ظاهر فمینیستا هم که حتا خودشون هم نمیدونن چی میخوان عقده ای ترن

بی کران گفت...

سلام من شادی صدر و قبول دارم ...
بعضی از اقایون ارزش تف انداختن هم ندارن. به خصوص اگه لبنانی یا کلا عرب باشن...