۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

6$:مموت احمدی نژاد:کشتی انگلیس به زودی غرق میشود!




جراید عاشق دولت:مموت احمدی نژاد در طی مصاحبه ای با خودش گفت انگلیس مانند کشتی تایتانیک شده و به زودی با نخست وزیری جیمز کامرون کارگردان  خاک بر سر فیلم مستهجووون تایتانیک! و با توجه به رعایت نکردن حجاب در انگلیس غرق خواهد شد!البته یک خبرنگار منافق در سوالی از ایشان پرسید ببخشید اشتباه نمیکنید نخست وزیر انگلیس دیوید کامرونه! نه جیمز کامرون!!! که با هوشیاری مقامات این توطئه خنثی شد و خبرنگار تکه تکه شد!
البته این خبرنگار قبل از تیکه تیکه شدن اعتراف کرد که در گروهی مستهجووون فعالیت داشته و شب ها برای تشویش اذهان عمومی و ضربه به یه جای نظام!با شلوارک میومده آشغال دم در میزاشته!
ضمناً این ملعون به همکاری با مستهجوون ساز های دیگری که از جعفر پناهی حمایت کرده بودند نیز پرده برداشت به گفته جفنگ نیوز وابسته به روزنامه رسالت چندی پیش عده ای از تشابه اسمی خود با بزرگان سینما سو استفاده کردند و از جعغر پناهی این تروریست بی رحم حمایت کردند و تهدید کردند که اگر جعفر را آزاد نکنید ما هم صندلی جعغر را در جشنواره کن بمب گزاری میکنیم  بمبم نزاریم دیگه خدایی خالی میزاریمش!
اسامی این افراد ملعون را مشاهده میکنید:
الیور استون:همان طور که میدانید استون در انگلیسی یعنی سنگ یعنی کسی که اغتشاش میکند و سنگ پرت میکند!این ملعون از تشابه اسمی خود با شارلستون سو استفاده کرده!
 استیون اسپیلبرگ:اینم آدم بدی بوده چشم بسته از ما قبول کنید!
 جیم جارموش:معروف به جری موشه از جیب بر های بزرگ خاک سفید بوده از تشابه اسمی خودش با تام و جری استفاده کرده
  برادران کوئن: این دو برادر با انتخاب این اسم قصد ایجاد فحشا داشتند دقت کنید اگر ئ را بردارید چه تلفظ میشود!!!!
مارتین اسکورسیزی: این رییس جمهور فرانسه میباشد که مبارزه با حجاب را در پرونده خود دارد و از تشابه اسمی خود با هنرپیشه مردمی نیکلا  سارکوزی  سو استفاده کرده! 
 رابرت ردفورد، فرانسیس فورد کاپولا:این دو هم که دیگر نیاز به توضیح ندارند صاحبان کارخانه فورد آمریکا!که ماشینهاشون به پای گلگیر عقب سمند هم نمیرسه
و در آخر هم مایکل مور همان مستند ساز  که خار و مادر جرج بوش بدبخت را با مستند هایش به هم پیوند داد و روزی نبود که در روزنامه ها اسمی از او نباشد و کلاً خیلی آدم گیریه!چیز خاصی هم ازش پیدا نکردیم ولی چون انتقاد کرده کم از نوری زاد نداره (البته یه تار موی نوری زاد هم نمیشه!)پس اینم منافق!
استیون سودربرگ، رابرت دونیرو:این دو تا رو هم میزاریم برای مسابقه هر کی تونست بهترین جرم رو براشون پیدا کنه!با تشکر وزارت جرم سازی ایران! (یه راهنمایی رابرت دنیرو تو پدر خوانده بازی کرده میتونید ربطش بدید به مافیا!)
تیم برتون هم کارگردان مغز بیمار صهیونیست حمایت کرد اما تیم برتون کجا مسعود ده نمکی کجا!

هیچ نظری موجود نیست: