۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

12$:ماهی که گذشت...



در ماهی که گذشت مسئولین نازنین انقدر شیرین کاری کردند و حرف های بامزه زدند که دقیقاً نمی‌دونم از کدوم باید شروع کنم، پس به قید قرعه چند تا از شیرین‌کاری‌های مسئولین محترم را جمع کردم تا دور هم باشیم همین جوری...
قبل از هر چیزی بگویم همه چیز سر جایش هست هنوز هم سایت ها فیلتر می‌شوند هنوز هم بسیجی‌های ساندیس خور ملت غیور می‌باشند و  ما اغتشاش‌گر هستیم...و  هنوز هم این کلمه مضاعف سوژه خنده مردم است و هنوز هم می‌گویند ما از آمریکا و اسرائیل پول می‌گریم و می‌نویسیم ولی نمی‌دانم این اسرائیل نامرد کی می‌خواهد این حقوق عقب مانده ما را بدهد!!خوب بگذریم


  • در ماهی که گذشت خانم شادی صدر خیلی سعی کرد جای خالی فاطی کماندو!(فاطی رجبی سابق)را پُر کند و  یک سوزن برداشت زد یه جای آقایان بعد هم شیلنگ آب را گرفت در خوابگاه ما مورچگان(آقایان سابق)و آخرش هم کلی خندید که ما دردمان گرفت! و از این درد نتیجه گرفت که ما مردها همه صندوق صدقاتی بیش نیستیم! ببخشید صندوقی بیش نیستیم!!!البته با هوشیاری مردم همیشه در صحنه جلوی این اتفاق گرفته شد و مقام اول در اختیار فاطی خانومه هنوز!
  • دکتر عباسی این مغز ناقص و تکامل نیافته سپاه چند وقتی غیب شده بود که بعداً معلوم شد مشغول شکستن تخمه و دیدن سریال جدیدش بوده به نام پیریزون بیریک!!!(فرار از زندون سابق!)که نتیجه گرفت که مثه همیشه ایران برنده می‌شه! و گفت کلاً سریال‌های اینا بده و همش می‌خوان بگن امام زمان دروغه و هنوز حرفش تموم نشده بود بهش خبر دادن اپیزود ۱۴ لاست دانلود شده و سریع رفت ببینه تا این پدر سگ‌ها اسلام رو تو خطر ننداختن!
  • ابطحی جان اول های ماه بود که باز هم اعتراف کرد و در اعتراف جدیدش پرده از فتنه ای جدید به نام گربه های ایرانی برداشت و گفت این فیلم ممنوعه را توسط حسن دیده حالا این حسن کیست و از کدام سرویس جاسوسی حمایت شده خدا می‌داند! البته در همین ماه بود که اسمشو نبر به خودنویس خبر داد که ابطحی و رفیق فابریکش عطریان فر را مجبور کردند که نامه‌ای بنویسد! که البته بعضی‌ها گفتند خودنویس می‌خواهد جا پای رجا نیوز بگذارد! ولی تکذیبیه فارس و رجا نیوز مشت محکمی بود بر دهان استکبار اصولاً وقتی فارس یه چی تکذیب میکنه بچه ۵ ساله هم میفهمه که اون اتفاق حتماً افتاده!...و این جانب حدس می‌زنم در ماه آینده عده ای همین جوری بزنن ماشین ابطحی رو خوار و مادر بکنند! و ابطحی بشود سو گلی رجانیوز! و هی بگه همون آقاهه که اعتراف کرده بود گفته بود مموتی خوبه موسوی بده ...بقیه را در ادامه بخوانید! وقتی هم میری تو ادامه باز میگه همون آقاهه که گفته ....!
  • مضاعف جان در یک حرکت احمقانه حکم اعدام ۵ کُرد را صادر کرد(خود لاریجونی گفت همش زیر سر مضاعف از خودم که نمی‌گم!) و رهبران فتنه را وارد بازی خطرناکی کرد! که البته رهبران سکوت را شکستند(البته با فشار مضاعف مردم) و کردها سکوت معنا داری کردند و فکر کنم آقای مضاعف هم یه سکته ناقصی این وسط‌ها کرد!
  • به علت ورود ۱۵ گشنه معروف به جی ۱۵ همه مملکت تعطیل شد ییهو تکذیب شد دوباره تعطیل شد و گفتند نه حرف ما نه حرف شما نیمه تعطیل بشه ...آخرش هم نفهمیدیم چی چی شد ولی اوضاع جوری بود که گفتیم همین روزهاست که برنده شدن احمدی نژاد را هم تکذیب کنند و بگویند مضاعف با حفظ سمت رییس جمهور ایران هم می‌شود! راستی من هر چی شمردم ترکیه و برزیل و ایران میشدن ۳ تا حالا ۱۵ تا چه صیغه‌ای باید از مکارم شیرازی پرسید که به این کارها وارده!
  • مکارم شیرازی را که دیگه نگو آنچنان این روزها شیرین زبانی می‌کند که آدم شک می‌کند نکند آقاجری بنده خدا حرف‌هایی که در مورد تقلید و  میمون زد.. دارد به حقیقت میپوندد! این ... بامزه این روزها همه چیز را به جز ریختن خون جوانان حرام کرد از رد کردن چراغ قرمز گرفته تا پول توریستی که اسلام را در خطر بیاندازد! تا دیش ماهوراه و  ال ام بی  و اینترنت! و همین روزهاست که بگوید همراه اول هم حرام است همه ایرانسل بخرید! البته رقیب اصلی ایشون یعنی علم الهدی هم رقابت تنگاتنگی با ایشون داره. حالا خدا میدونه کدوم بتونن بیشتر دل آقای مضاعف رو به دست بیارن با این شیرین کاری هاشون! البته یادی هم از صدوقی‌جان این جوان پر انرژی زنده کنیم که به همراه دو یار دیگر مثلث برمودا را تشکیل داده‌اند! اگر داروین زنده بود حتماً حلقه گمشده نظریه خود را بین این آقایان پیدا می‌کرد!
  • حجاب هم که دیگه گفتن نداره !بچه ۵ ساله هم می‌دونه ژاپنی ها از وقتی روسری هاشون رو محکم کردند تونستن در برابر زلزله ایمنی  رو رعایت بکنند!(این قسمت را آقایان بخوانند فقط!)ولی همه بحث حجاب یه طرف اون اعتراض‌های مدنی که به حجاب میشه یه طرف!(نیشتو ببند!)
  • و در آخر هم حلقه گمشده روابط خارجی ایران پیدا شد همانا این حلقه گمشده چیزی نبود جز کباب ایرانی لاکردار این کباب ایرانی آنقدر خوشمزه است که حتی خبر رسیده انجمن حمایت از حیوانات هم نتوسته دست رد بزنه! و آنها که هیچ وقت مموتی و رفقا رو بازی نمی‌دادند با دیدن یک سیخ کباب در دست مموتی و حرف های مموتی که میگفت منم بازی بدین! مموتی رو هم بازی دادند. و تحریم‌ها در نیویورک بین کباب ریحون خورده شد یک دوغ هم روش!! یا همین کشور دوست و همسایه ترکیه فکر کردید به خاطر چی ییهو لحظه آخر به ایران آمد پیک مخصوص مموتی یک تیکه کوچیک از کباب ایران را برد آنجا و گرفت جلوی دماغش آن هم مثه خری که بهش تی تاپ داده باشی تا ایران آمد! باور ندارید کباب ریحون ایران معجزه می‌کنه!؟؟؟ وقتی مموتی رفت نیویورک همه گفتن اه اه! مادر های سه کوهنورد گفتند اه اه! مادرها شیون و زاری که مموتی را راه ندهید! ولی وقتی آمدند و کباب ما را میل کردند هوش از سرشون پرید و گفتند I Love Iran البته یک روش جدید هم در روابط خارجی ایران رو نمایی شد که این بود که با هر کشوری که مشکل داری فقط صبر کن یک بخت برگشته از اون کشور پاش رو بذاره نزدیک‌های ایران! بگیرش کباب رو ببند به نافش! بعد هم هر چی میخوای بگو تا کشورش بهش بده از قاتل گرفته تا امتیاز!
  • منبع:خودمم تو خودنویس!

۱ نظر:

بی کران گفت...

سلام دوست عزیزم بیا و بی خیال این خانم صدر شو ببین بذار در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنیم انقدر من و حرص نده ...