۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

25$:آقای مهاجرانی اجازه میدی ندا را شهید جنبش سبز صدا کنم؟



از اونجا که این روزها وضعیت اقتصادی دنیا زیاد خوب نیست و بیکاری هم زیاد شده البته به جز ایران و بورکینافاسو! خیلی از دوستان به سمت شغل‌های کاذب روی آوردن یکی از این شغل های کاذب که اگر درآمد خوبی نداشته باشه حداقل کلاس داره! سخنگوی جنبش سبز شدن است! یادش به خیر اون زمانها می‌گفتن هر کی از مامانش قهر می‌کنه می‌ره خواننده می‌شه حالا رسیدیم به جایی که هر کی از رییسش قهر می‌کنه می‌ره سخنگوی جنبش می‌شه!

یکی می ره کارولینای شمالی می‌گه مردم گفتند هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران! اون یکی می‌ره تو لندن ییهو شوور می‌گیرتش می‌گه مخالفینِ انقلاب، نظام جمهوری اسلامی، امام و روحانیت نمی‌توانند مدعی جنبش سبز باشند.

با این وضعیت پیش بینی می‌کنیم در روزهای آینده در تلویزیون سبز در "برنامه مرگ بر مخالف من!"، تصویر افرادی رو که شعارهایی با این مضامین داده‌اند(استقلال آزادی جمهوری ایرانی  نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، مرگ بر اصل ولایت فقیه) پخش کنند و از مردم غیور ایران درخواست بشود که این پدر سوخته‌ها را شناسائی کنند تا برای عبرت دیگران تحویل اوین بدیمشون!

از آنجا که با یک بار دیدن مستند ندا آقا سلطان هر بچه ۵ ساله‌ای می‌فهمد که ندا آقا سلطان هیچ اعتقادی به انقلاب ۵۷ و نظام جمهوری اسلامی، امام و روحانیت نداشته!جناب مهاجرانی با اکثریت آرا البته با حفظ سمت رهبر و سخنگوی جنبش سبز در خارج گینه! به عنوان نماد مظلومیت جنبش سبز انتخاب می‌شوند!

نشان شجاعتی که مانا نیستانی گرفته را پس می‌گیریم و تقدیم می‌کنیم به روحانیون عزیز مخصوصاً مراجع تقلید و در راس آنها جناب مکارم شیرازی! که اگر مراجع اینگونه از خود شجاعت نشان نمی‌دادند  و این‌جوری خفن ناک سکوت نمی‌کردند الان معلوم نبود وضع ما چه بود!(البته جناب صانعی را به خاطر مخالفت با نظام خلع لباس می‌کنیم قبلش!)

در آخر هم مجبور می‌شیم کله خود موسوی رو هم زیر آب کنیم آخه چند باری حدود ۲۰۰۰ بار گفته آقا جان من تو خارج گینه نماینده ندارم! و این آخرها هم یه چیزی در مورد تکثر تکثیر یه همچین چیزایی می‌گفت ... که خیلی حرف زشتیه!

تاج زاده و نوری‌زاد هم بیخود کردند که اعتراف کردند که بعد از انقلاب مردم فریب خوردند! اصلاً کی نوری‌زاد رو آزاد کرد باید بندازنش دوباره تو زندان! این دیگه زیادی مَردِ!مرد باید یه کوچولو هم نون به نرخ روز خور باشه!

در آخر هم ندا آقا سلطان و دیگر کشته شدگان اغتشاشات به علت پایبند نبودن به شرایط جناب مهاجرانی شهید جنبش حساب نمی‌شوند! از اولش هم حرکت این جوون‌هایی که بدون هیچ ادعایی جونشون رو کف دستشون می‌ذاشتن می‌رفتن تو خیابون مشکوک بود !

راستی آقای مهاجرانی من هم طبق گفته شما نمی‌توانم مدعی جنبش سبز باشم. ولی همین جوری محض خنده! خواستم بگم که من و دوستانم از اولش هم  وقتی عینهو بروسلی خدا بیامرز از رو جوب آب و ...می‌پریدیم و شعار میدادیم هیچ ادعایی نداشتیم این شما هستید که همش ادعا می‌کنی!!!!

داشت یادم می‌رفتا! وپیش بینی می‌کنیم که همین روزها بر اثر شیرین زبونی بیش از حد دوستان در کارولینای شمالی و لندن فک جناب مضاعف به زمین بچسبد و با خودش بگوید: ها ها ها اینها که به من هم گفتند زکی! ملت برن خدا رو شکر کنن این ها قدرت ندارند وگرنه...

هیچ نظری موجود نیست: