۱۳۸۹ مرداد ۱, جمعه

31$:هفته‌ای که گذشت...




در هفته‌ای که گذشت مسئولین نازنین انقدر شیرین کاری کردند و حرف‌های بامزه زدند که دقیقاً نمی‌دونم از کدوم باید شروع کنم، پس به قید قرعه چند تا از شیرین‌کاری‌های مسئولین محترم را جمع کردم تا دور هم باشیم همین جوری محض خنده!
قبل از هر چیزی بگویم همه چیز سر جایش هست هنوز هم سایت‌ها‌مان را فیلتر میک‌نند هنوز هم بسیجی‌های ساندیس خور ملت غیور می‌باشند و  ما اغتشاش‌گر هستیم...و  هنوز هم این کلمه مضاعف سوژه خنده مردم است و هنوز هم می‌گویند ما از آمریکا و اسرائیل پول می‌گریم و می‌نویسیم ولی نمی‌دانم این اسرائیل نامرد کی می‌خواهد این حقوق عقب مانده ما را بدهد!!و چیزی که خبر نداری این است که ما با حفظ تمامی سمت های فوق اخیراً جاسوس خود فروخته سپاهی کودتاچی تفرقه انداز ,مادر.........(خیل زشت بود این جاها دیگه )هم شدیم!

۱.همان مراسمی که یک سال پیش از ترس مردم از ونک تا شمشک! (تغییر اسم محل به علت رعایت صنعت قیف!)را رفقای چماق به دست*  از ترس مردمی که میخواستند فقط در این مراسم شرکت کنند پر کرده بودند!امسال سه تا سه تا برگزار کردند!و کک هیچ کسی هم نگزید!مراسم شهید روح الامینی در بهشت زهرا شهید امیر جوادی فر  در خانه و شهید محمد کامرانی فر در مسجد نور! به همین سادگی برگزار شد و ما که رفته بودیم تا انقلاب نرم کنیم به چند تا شیرینی و فاتحه بسنده کردیم و نامش را گذاشتیم فاز جدید جنبش سبز!اسنادش هم موجوده آقا اینا ها(مسجد نور ۳۱۴ صندلی در قسمت مردانه داره!خودم با همین چشمام شمردم!)

*در این متن چماق معنی گاز اشک آور باتوم برقی و هر گونه اسلحه گرم را  که انبار نیروی انتظامی موجودی نداشته باشد را هم میدهد

۲.هنوز کفن ریگی اصلی و ریگی فرعی(برادر)  خشک نشده بود که ریگی جدیدی باز هم ظهور کرد و بوووومب!البته با اینکه خود جندالله در سایت رسمی خود اعلام کرد که آقا ما بودیم زدیم مسجد  رو ترکوندیم اینم سندش!!!!این مموتی جای اینکه مثه بچه آدم یه تسلیت بگه گفت آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند اما همه این غلط ها رو هم آمریکا می‌کند! حالا هی جندالله بگه بابا من بودم !مموتی میگه نه تو هنوز داغی نمی‌فهمی آمریکا بود!

۳.و باز هم به گفته مموتی این آمریکایی های گاو چرون که هیچ غلطی نمیتوانند بکنند!(چون همه غلط ها را ما میکنیم!)شهرام امیری رو .....!هیچی بی خیال این دیگه خیلی لوووس شده!

۴.بازار هم یکی دو هفته ای در اعتصاب بود اما چون ما خیلی زرنگ هستیم گول این بازاری ها رو نخوردیم و حمایتشون نکردیم و از اونجا که جنبش تغییر فاز داده کلی هم مسخرشون کردیم و با هم خندیدیم!حیف که این جنبش بدون خشونت دست و پامون رو بسته بود وگرنه با چوب دنبالشون هم میکردیم!

۵.در همین روزها بود که ییهو در قزوین!(چیه چرا این جوری میخونی قزوین!ای منحرف!)مموتی ییهو شد سید مموتی! که همین جوری ییهو یاد مضاعف افتادیم که میگفت:!"من جان نا قابلي دارم… بدن ناقصي دارم… اندک آبروئي دارم که خود شما به ما داده ايد اَ اَ اَ اَ اُ اُ اُ اِ اِ اِ یییی"!!!!ببخشید اشتباه شد که میگفت:ملاک حال فعلی افراد است!خوب عزیز من گیرم که شجرنامه شما برسد به مردی که برای شیعه نماد مظلومیت و شجاعت است مردی که بر ذولجناح سوار میشد!مهم حال فعلی شما است که محبوبیت ذوالجناح بین مردم از شما بیشتر است!(خیلی جلو خودم رو گرفتم گفتم شجرنامت به ذ.... نمیرسه ها!!!برو حال کن!) و در همین احوال ییهو مضاعف گفت ااَ؟ زرنگی تو بشی سید من پس چی؟پس خودش از خودش یک سوال کرد و در جواب خودش گفت:خودم از خودم خوشم میایه!و نتیجه گرفت که خدا نماینده ولی وقیه در آسمانها است و هر کس که از خدا اطاعت نکند زیاد مهم نیست اصل قضیه این است که از ولی فقیه اطاعت کند!و در همین احوال بود که ییهو جنتی از خواب بیدار شد و گفت ها ها ها ها ها  من  اصحاب کهف هستم(من هم چون توهین نیاشه جلو خودم رو نگه داشتم وگرنه میگفتم به قول یارو گفتنی :یه روزی ما هم مثل اصحاب کهف می‌خوابیم، بعد وقتی بیدار می‌شیم تنها کسی که تو دنیا می‌شناسیم همین جنتی خودمونه!) الیته یکی هم پیدا شده میگه من همون خووووسه هستم که حضرت یونس رو خورده بود!ولی هنوز تایید نشده به همین دلیل چیزی نمیگم!

۶.و در همین احوال مرد مردها عیسی سحر خیز در سالنی که به بیدادگاه هم گفته زکی بدون هیچ ادعایی(قابل توجه آقای ع.م! از سایت ج.ر.س) با دمپایی و ... از جناب مضاعف شکایت کرد البته ما یاد شکایت قبلی ایشون افتادیم از محسن اژه ای به علت" پرتاب قندان به سوی او و سپس گاز گرفتن شانهٔ چپ" شکایت کرد و محسن اژه ای چه جوری مراحل ترقی رو طی کرد!

۷.خبر گزاری مهر گفت:"یود وارن مخترعی که در سال ۱۹۵۸ با اختراع جعبه سیاه توانست تحولی در امنیت هواپیماها ایجاد کند در سن ۸۵ سالگی در اثر یک ناخوشی ناگهانی درگذشت" اما ما توسط یک منبع نا آگاه به جعبه سیاه این مخترع بزگوار دست پیدا کردیم و آخرین جملات ایشون اینها بوده:ای تُف به هر چی کودتاچی که هر کی رو میخواد بکشه سوار هواپیما میکنه بعدشم میگه جعبه سیاه کار نکرد!مشکل از خلبان خدا بیامرز بود!آی خدا من رو بکش راحت کن! خدا:باشه ..... تق! -مرحوم یود:کاش یه چیز دیگه از خدا خواسته بودم!.....

۸.و هنوز هم مبارزات علیه سنگ‌سار ادامه دارد تا حدی که آیت‌الله بیات‌زنجانى لطف کردند و به گفته جرس گفتند: حکم سنگسار در قرآن نیامده است.

و همین جوری محض خنده و اطلاعات بیشتر ما پرسیدیم:شلاق چی اونم نیومده؟؟؟با اونم مشکل داریم آخه حاج آقا!(البته بین خودمون باشه این آخری مال این هفته بود نصفش مال این هفته نبود!)


هیچ نظری موجود نیست: