۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

29$:محسن جان شرمنده, بیانیه ای در کار نبود وگرنه خدمت آقای روح الامینی میرسیدیم!


سال پیش از ترس مردمی با دست های خالی مراسم محسن روح الامینی در حالی که خیابان ولیعصر از ونک به بالا قدم به قدم مامور بود لغو شد!امسال بدون هیچ ترسی همان مراسم برگزار شد رفقا یکی به من بگه ما کجای کاریم؟

سال پیش برنامه خرید سبز میزاشتیم ,از ترس مردمی با سبد های سبز کل بازار رو مامور میریختن و با افتخار میگفتیم ما بی شماریم!بعدش هم  مردم گله میکردن که بازار با مردم نیست!امسال بازار یک هفته میره اعتصاب ما میشینیم پشت کامپیوتر مسخرشون میکنیم!که اینا فکر جیب خودشون هستن!
سال پیش همه شاکی بودیم چرا رفقای تبریزی یه اعتراض مشتی نمیکنن و چرا هموطن های تبریزی همیشه میگن که ما به تهرانی ها اعتماد نداریم چون سال 85 پشت ما نبودند!ما هم جواب میدادیم که شما باید بی خیال گذشته ها باشی مهم حالا که همه ایران با هم متحد شدن!اون وقت خودمون پشت بازار رو خالی میکنیم چون یک سال پیش اعتصاب نکردن!و کفن پوش نشدند!
تا همین چند ماه پیش دنبال یه بهونه میگشتیم فقط دور هم جمع شیم تا به بعضی ها حالی کنیم که ما هنوز هم بی شماریم...22 خرداد رو که موسوی لغو کرد خوب بی خیال شاید اون بهتر از من و بقیه میدونست!اما مراسم سه شهید کهریزک رو چی؟نکنه منتظر بیانیه هستید رفقا!؟
نه اعلام برنامه میکنم نه میفرستمتون تو دهن شیر فقط یکی به من بگه ما کجای کاریم؟فردا ساعت 7 عصر جمعه وقتی خانواده محمد کامرانی تو مسجد نور فاطمی  هستند داریم چه کاری میکنیم؟داریم صدای اونهایی که حرف هایی میزنن که به صلاح جنبش نیست رو با منفی دادن و نظر های کوبنده خفه میکنیم یا داریم به بعضی ها نشون میدیم که ما هنوز هم بی شماریم!
رفقا دوست دارم فردا شب وقتی بر میگردم خونه سرم رو بالا بگیرم دست هامو بیارم بالا یه V مشتی به بابام نشون بدم بگم ما بی شماریم...وقتی هم میرم پای کامپیوترم ببینم همه سایتها از بالاترین گرفته تا .... موضوغ داغ روز زده باشند تجمع سبز ها در سالگرد محمد کامرانی!اصلاً حال میکنم رجا نیوز هر چی دلش میخواد بزنه اصلاً همین که بزنه عده معدودی  حدود 10 نفر !!!!سعی در سو استفاده از مراسم داشتند که با هوشیاری مردم فتنه.....!همین مزخرف رو که بنویسه همه میفهمن که ما باز هم دور هم جمع شدیم!
آقای موسوی آقای کروبی محمد کامرانی هم نه بازاری بود نه ....مراسم ختم هم مجوز نمیخواهد اگر خواستید بیایید من با تمام انتقاد هایی که از شما دو بزگورار دارم خوشحال میشم باز هم از نزدیک ببینمتون....

هیچ نظری موجود نیست: