۱۳۸۹ مرداد ۶, چهارشنبه

35$:از امام مضاعف تا امامی دیگر به نام امام زمان(Time)


خرزو خان Vs مضاعف

این چند روز به بهانه رسیدن دوباره تولد آقا مهدی که ما آخرشم نفهمیدیم این بنده خدا وسط گرمای تابستون به دنیا اومد یا تو سرمای زمستون!(و همانا این از عجائب تقویم قمر در عقرب میباشد و شما خیلی خرید و نمیفهمید!)یه کوچولو(جون خودم!)به ایشون گیر دادم و همین جوری محض خنده یادی هم از خرزو خان زنده کردیم که با توجه شدید الحن! بعضی رفقا مواجه شد و این دوستان ناراحت از اینکه من چرا نام خرزو خان را برای  به قول آنها حضرت صاحب الامر امام و منجی عالم بشریت آقا امام زمان(عج وج مج ا بچه جان این قدر وجه وووجه نکن دارم حرف میزنم) استفاده کردم رگ های غیرتشان باد کرد و اینجانب رو محکوم به توهین به مقدسات کردند!(حالا دقیقاً این مقدسات مربوط به چه تعدادی از اهالی کره خاکی میشه اسنادش موجوده!)...خوب تمام این حرف ها را این چند روز زدم تا برسم به مقایسه امامی به نام مضاعف و امامی به نام زمان!این چند روز خیلی سعی کردم در مورد ایام نیمه شعبان فقط طنز بنویسم و بعضی جاها هم شیطنت کردم و کمی یک طرفه به قاضی رفتم و سعی کردم نظر شخصی خودم را به زور در مغز شما بچپانم!(وبلاگ شخصیمه دلم میخواد!ها مشکلیه؟)دقیقاً همان کاری که شما میخواهید بکنید!ولی هدف نهایی من از شروع این بحث ها این بود که به شما رفیق عزیز یک چیزی را یاد آوری کنم که فرقی باید باشه بین بسیجی ذوب شده در ولایت مضاعف و شما رفیق و برادر عزیز که این چند روز با فحش ها خار مادرت حسابی ما را شرمنده کردی!(البته بعضی رفقا هم از حق نگذریم خیلی محترمانه صحبت کردند اما اکثریت با عصبانیت غریبی از اعتقادات خود دفاع کردند!)... و اون فرق از نظر من مفلوک همانا آن شعار معروف که میگفت "زنده باد مخالف من!"
1.رفیق شما که از اینکه من امام زمان شما را خرزو خان صدا کنم حسابی عصبانی میشوی و میگویی این توهین به اعتقادات شخصی !میشه بگی چرا اون موقع که جومونگ و بودا و مسیح رو در حالت طنز جایی میبینی نیشت تا بناگوش باز میشه و میخندی و رگ غیرتت باد نمیکنه؟؟شاید امام زمان برای شما یک چیز مقدس باشد اما برای باقی افراد این کره خاکی در حد یک افسانه میباشد دقیقاً همان طور که شما فکر میکنی بودا یک افسانه میباشد!اسنادش هم در اداره آمار موجوده!اگر بر فرض محال گیریم که کل جهان هستی همین یک تکه  سنگ فسقلی کره زمین! باشد فقط  حدود یک میلیارد از جمعیتش مسلمان هستند و از این 1 ملییارد حدود 10% فقط شیعه هستند و باز هم درصد بالایی از این شیعه ها مثل اینجانب شامل طرح مسلمان سازی از طریق شناسنامه شدند تا به دنیا ثابت کنیم ما بی شماریم البته در شناسنامه!خوب پس اگر لحظه ای منطقی باشیم میبینی شما اقلیت کوچیکی هستید که اعتقاد دارید شخصی از مذهب شما قرار است کل دنیا را نجات دهد!(که از نظر خود من همین خودش توهین به اکثریت!انگاری ما همه گاو شما زرافه!ببخشید عاقل!)
2.شما که اگر یک کلمه حضرت را از قبل اسم امام زمان بردارند رگ غیرتت باد میکند و میگویی توهین!و به هیچ کس اجازه نمیدهی که این آقا مهدی  و اجدادش را نقد کند مثلاً بگوید خوب با این همه علم و کمالات چرا یک اختراع و کشف نکردند!یا آن موقع که بودند چه گلی به سر این مملکت ما زدند جر حمله معروف اعراب به ایران(آخه برادر من کجای دنیا اعتقاد شخصی رو با شمشیر میکنن تو کله ملت ...حالا بماند چی کردن کجای زنهای این ملت!در پیرو همین اعتقاد شخصی )و چه کاری مفیدی برای ایران زمین کردند که حالا ما باید هر جمعه ذوق مرگ بشویم و چشم به در که ببینیم میاید یا نیاید!ما که ادعای جنبش بدون خشونت داریم منتظر باشیم تا یک جمعه ای بیاید و سوار بر اسب و شمشیر به دست خون همه کفار را بریزد!خوب چرا این کار را همان 1400 سال پیش نکردی برادر من!
3.خوب برادر من شما که جای جواب دادن سریع رگ غیرتت میترکد چه انتظاری از پیروان مضاعف داری که از نظر آنها هم مضاعف هم تقریباً یک چیزایی تو مایه های امام تایم(Time)  شما میباشد!و غیر قابل نقد!وضعیت برادرهای بسیجی عاشق مضاعف یک جورایی مثه وضعیت شما میباشد در جهان هستی!یک اقلیت که به شخصی اعتقاد دارند و از نظر اونها این شخص مقدسه!(چیه چرا قرمز میشی منظور بدی ندارم فقط میخوام بگم اگه یکی از بیرون قضیه به این وضع نگاه کنی فرق زیادی بین تو و اون و من نمیبینه!)
4.این تن بمیره هم دیگه اینقدر نگو اعتقاد شخصی که خندم میگیره آخه نازنین من وقتی اعتقادات شما یک سری قوانین  اجرایی برای جامعه داره مثه ممنوعیت هاییی که برای روابط تعیین کرده و سهم ارث و ارزش زن و...و جریمه هایی مثه شلاق و قطع دست اعدام و قصاص !!!خودت رو مسخره کردی یا من رو که اسمش رو میزاری اعتقاد شخصی البته از شما چه پنهون من هم اعتقاد دارم که همه .... را از شصت پا دار زد!

هیچ نظری موجود نیست: