۱۳۸۹ مرداد ۱, جمعه

30$:آقای بازار خیلی شرمنده فعلاً به صلاح جنبش سبز نیست حمایت کنیم، طاقت بیار رفیق!




از اونجا که هموطن‌های ما در بازار یک سال پیش کفن نپوشیدند و نرفتن جلو گلوله و جنبش سبز ایران رو بدون همراه داشتن شناسنامه و سند مغازه هاشون حمایت کردند در یک حرکت شجاعانه یکی از بازاری‌ها رو گرفتیم به قصد کشت زدیم و از این بنده خدا اعترافاتی گرفتیم تا بر همه روشن بشود چرا به صلاح جنبش نیست که از بازار حمایت کنیم!این شما و این آقای بازار!
با سلام خدمت آقای بازار قبل از هر چیزی یک سوالی داشتم چرا شما در برابر این همه ظلمی که به مردم شد سکوت کردی؟ها؟چرا در اعتراضات مردمی شرکت نکردی؟اصلاً شما ۲۵ خرداد کجا بودی؟
-بین مردم بودم بین ۳ میلیون نفری که تو خیابون بودند!اتفاقاً چند تا از رفقا رو هم اون روز دیدم
ها!چی میگه؟!!خوب این که نشد دلیل شما مطمئنی همه بازاری ها اومده بودن!؟
-نه مگه شما مطمئنی همه همکارهای شما اومده بودند؟
ها!چی میگه؟!!خوب چیز اصلاً تو چرا اعتصاب نکردی؟ها ها ها جواب بده بینم؟
-خوب مگه شما اعتصاب کردید؟!
یه حرفی میزنی‌ها من که شرکت خصوصی کار می‌کردم نمی‌رفتم سر کار رییسم اخراجم می‌کرد رفیقامم جای دولتی کار میک‌نن اگه نمیرفتن شر میشد براشون اما تو که مغازه خودت بود چرا نبستی؟ ها ها ها؟
-چون من هم اگر می‌بستم شناسائی می‌شدم چرا وقتی بقیه خطر نمی‌کنن من باید خطر کنم!
ها پس چرا قبل انقلاب از این لات بازی‌ها در می‌آوردین؟ ها ها چی شد جواب بده؟ چرا کفن نپوشیدید؟ها؟
-کودتاچی هم کودتاچی های قدیم زمون قدیم جون انسان حرمت داشت اینقدر تابلو مردم رو نمیکشتن!دلت خوشه ها اون موقع کفت پوش ها میدونستن کسی قرار نیست بکشتشون!الان با کت شلوار هم از سر کارت برگردی میکشن چه برسه با کفن!اصلاً تو خودت حاضری کفن بپوشی؟
آهان چرا این عباس آقای فرش فروش طرفدار احمدی نژاد بود!؟ها؟ شما بازاری ها همه مثل هم هستین...
-مگه دکتر ش....ا!! رییس شرکت شما هم طرفدار احمدی نژاد نبود چه ربطی داره؟
نخیرم اصلاً شما بازاری ها همتون خشکه مذهبی هستید!
-خوب باز خوبه ما معلومه چی هستیم شما چی میگید که صبح ها ریش شلوار پارچه ای دارید و صف اول نماز! عصر ها سه تیغه شلوار لی در حال بزن برقص!ما حداقل صبح و شبمون یکیه!
خوب ما مجبوریم!
-خوب منم که چیزی نگفتم خودت گیر میدی!
اصلاً همین که بیشتر شما بازاری ها پولدار هستید خودش دلیل اینه که طرفدار جنبش نیستید !تازشم یکی از شماها دخترش رو به من نداد خیلی سوختم همتون مثه هم هستید!!!
یه چی میگیا؟؟؟خوبه هر برنامه ای بود آخرش بیشتر مردم وقتی میخواستن برگردن خونه هاشون میدون انقلاب به بالا بودن بچه های پایین که..... هیچی بی خیال!!!بعد هم تو مشکلت پول من یا .... انگاری تو شرکت‌های شما اصلاً آدم پولدار نیست؟
اصلاً ببینم چی شد که بعد یک سال اینجوری اعتصاب کردید؟
چون یه بهونه داریم که اعتصاب کنیم! اصلاً وایسا بینم هی الکی گیر می‌دی برای خودت می‌دوزی می‌بری؟ حالا که ما اعتصاب کردیم شما چه کار کردید؟ جز اینکه نشستید هی ما  رو مسخره کردید که نه بابا مشکلشون پوله! ما که دولت کوتاه اومد باز کوتاه نیومدیم!؟ ها؟
ها!؟خوب چیز ببین ما برای حمایت یک سری شرایط داریم! یکیش اینه که اعتصابت حداقل باید یک ماه طول بکشه تا ما خیالمون راحت باشه! بعد هم ما تا آقامون میر حسین/کروبی چیزی نگه کاری نمی‌کنیم! فعلاً هم به صلاح جنبش نیست اونها چیزی در مورد بازار بگن!
بعد هم کلاً چون وضع مالیت از ما بهتره زیاد حال نمی‌کنیم ازت حمایت کنیم چون به نظر ما تو فقط فکر خودتی!
-وایسا بینم اون وقت همین شما نبودید که مقاله پشت سر مقاله نوشتید از رفقای تبریزی گله کردید که چرا از شما حمایت نمی‌کنن شاید اونا هم داستانشون مثه من و تو باشه!؟
ها؟تو هم ترشی نخوری یه چیزی میشیا!خوب بی خیال اصلاً بابا خودت خوبی؟خانواده چه خبر؟
-شنیدی میگن جمعه سالگرد محمد کامرانی  تو مسجد نور فاطمی ساعت ۷! شما میری؟راستش هنوز دستور از رهبر های جنبش نرسیده شاید به صلاح جنبش نباشه بریم! ببینیم تا چی میشه!ما همون سال پیش که مراسم روح الامینی کنسل شد ثابت کردیم که خیلی بی‌شماریم!
-برو بابا من که میرم!!
ممد ممد بدو بیا بابا بیخیال این حاجی بازاری‌ها شو اینا همشون فکر خودشونن یه لینک -18 داغ شده تپل!بیا ببین!بهش گیر بده بگو اصلاً تو کلات کو؟؟؟
-رو سرمه پسر جون! این تویی که کلاهتو خیلی وقته برداشتن خبر نداری!!
ها! چی چی میگه!

هیچ نظری موجود نیست: